معماری
ارائه نرم‌افزارهای BPMS و مکاتبات اداری دیدگاه در بستر رایانش ابری
ارائه نرم‌افزارهای BPMS و مکاتبات اداری دیدگاه در بستر رایانش ابری

دیدگاه در ابر، ارائه نرم‌افزارهای BPMS و مکاتبات اداری دیدگاه در بستر رایانش ابری

توانمندی چارگون در ارائه نرم‌افزارهای BPMS و مکاتبات اداری دیدگاه در بستر رایانش ابری، ارزش افزوده‌ای بزرگ برای سازمان‌های مشتری خواهد بود.

فراهم کردن بستر سخت‌افزاری و سرویس‌دهنده‌‌های مناسب، یکی از پیش‌نیازهای راه‌اندازی راهکارهای نرم‌افزاری است که هزینه زیادی را برای سازمان‌ها در بر خواهد داشت. به این ترتیب تامین هزینه تهیه سرور و نگهداری از آن، یکی از دغدغه‌های شرکت‌ها و صنایع کوچک در بهره‌گیری از مزیت‌های سیستم‌های مکانیزاسیون اداری است.
شرکت چارگون به عنوان یکی از پیشتازان عرصه فناوری اطلاعات با دیدی ویژه  نسبت به نیازهای کسب و کار صنایع و شرکت‌های کوچک، سرویسی با نام دیدگاه در ابر را مبتی بر فناوری نوین Cloud عرضه کرده است.
خدمات «دیدگاه در ابر» در کسب و کارهایی که ابعاد کوچک‌تری دارند و هزینه تهیه و نگهداری سرورهای اختصاصی در آنها به صرفه نیست، امکاناتی برای استفاده بهینه از نرم‌افزار BPMS و مکاتبات اداری دیدگاه را فراهم می‌کند.

مزایای دیدگاه در ابر

  • حذف هزینه‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری تهیه سرور اختصاصی
  • عدم محدودیت ارائه خدمات به سازمان‌های کوچک
  • حذف سربارها و به حداقل رساندن هزینه‌های مربوط به نگهداری و امنیت سرور
  • عدم نیاز به منابع انسانی متخصص برای حفظ پایداری و عملکرد بهینه نرم‌افزارها
  • امکان دسترسی به دیتا و ارتقا به سرور اختصاصی
  • تهیه نسخه پشتیبان
  • به‌روزرسانی سخت‌افزاری و نرم‌افزاری سرور

خدمات «دیدگاه در ابر» برای کسب و کارهای کوچک

این خدمات طوری طراحی شده که به ازای هر سازمان کوچک، یک پایگاه اختصاصی متشکل از پایگاه‌داده و منابع نرم‌افزاری مورد نیاز در دیتاسنتر شرکت چارگون ایجاد می‌شود و سازمان مشتری به ازای هر کاربر هزینه پرداخت می‌کند.
از طریق خدمات «دیدگاه در ابر» همه‌ کاربران نهایی که باید از نرم‌افزار استفاده کنند تنها به یک مرورگر مدرن برای استفاده از محیط دیدگاه نیاز دارند. در واقع شرکت‌هایی که از خدمات دیدگاه در ابر استفاده می‌کنند نیازی ندارند که بدانند دیدگاه دقیقا در کدام‌یک از دیتاسنترهای معتبر ایران نصب شده است. از کدام CDN برای ارائه بهتر ترافیک وب به کاربران استفاده می‌شود و فایروال‌های لایه ۴ و۷ (WAF) چطور پیکربندی شده‌اند.
با دیدگاه در ابر در حوزه نرم‌افزارهای BPMS و مکاتبات اداری دیدگاه، امنیت لازم برای کاربرد بهینه نرم‌افزار برقرار می‌شود و دسترسی به اطلاعات براحتی از طریق وب امکا‌پذیر است. مشتری می‌تواند بدون وارد شدن به پیچیدگی های فنی، تمرکز خود را بر روی کسب و کار اصلی سازمان قرار می‌دهد.
در زیر ساخت ابری دیدگاه، این امکان وجود دارد که از طریق آدرس‌های اینترانتی و اینترنت، دسترسی برای کاربران ایجاد شود. مسئولیت برنامه‌ریزی تهیه نسخه‌های پشیبان با چارگون است و امکان دسترسی یکجا و کامل سازمان به همه‌ اطلاعات وجود دارد.
راه‌اندازی این سیستم‌ها با بهبود و تسریع فرآیندها، بهره‌وری شرکت‌ها را افزایش می‌دهند و در مدیریت هزینه‌ها نیز مدیران را یاری می‌کنند.
با دیدگاه در ابر، مدیران شرکت‌ها دغدغه‌ای بابت آنتی‌ویروس‌ها و نحوه مکانیزم‌های HA برای لایه وب و یا لایه دیتابیس دیدگاه و همچنین مکانیزم‌های جلوگیری از BruteForce و DDoS  نخواهند داشت؛ چراکه همه این موارد با مدیریت و پشتیبانی چارگون انجام می‌شوند.

درخواست دموی دیدگاه در ابر 

درباره ی اعظم راستی

اعظم راستی خبرنگار و کارشناس روابط عمومی است که بیش از ده سال سابقه مطبوعاتی در رسانه‌های مختلف کشور دارد.

همچنین ببینید

سازمان خلاق چیست؟

کارآمدی و بهره وری در استفاده از منابع سازمان بررسی موشکافانه نوآوری سازمانی و یافتن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

91 − = 88