معماری
همکاری چارگون و بانک آینده

تشریح همکاری مشترک چارگون و بانک آینده در تحقق بانکداری باز

بانک آینده با حضور در نمایشگاه دستاوردهای مشتریان چارگون که دوم دی‌ماه برگزارشد، دستاوردها و تجربیات خود در حوزه فناوری را به بازدیدکنندگان ارائه کرد و از همکاری مشترک چارگون و بانک آینده در تحقق بانکداری باز رونمایی کرد.

به گزارش روابط عمومی چارگون، سرکار خانم مهندس مهسا خمیسی -مدير فينوتك شركت ارتباط فردا با حضور در غرفه بانک آینده از مزیت‌ها و قابلیت‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات در سهولت ارائه خدمات به مشتریان بانک برای بازدیدکنندگان سخن گفت و اقدامات انجام شده در زمینه بهره‌برداری از قابلیت‌های فناوری اطلاعات را تشریح کرد.

او افزایش چابکی و پویایی سازمانی از طریق مکانیزه کردن فرآیندها، پشتیبانی تصمیم‌گیری نظام‌مند بنابر تحلیل و آنالیزه داده‌ها، افزایش دقت کنترل بر روند فرآیندها، صرفه‌جویی در کاغذ و افزایش مکاتبات، عدم حضور مدیران برای مشاهده و ارجاع نامه‌ها و گزارشات به کارشناسان از طریق نرم‌افزارهای دیدگاه و نظام‌‌مند شدن فرآیندها از طریق پورتال بانک را از دستاوردهای بانک آینده در زمینه بهره‌برداری از فناوری اطلاعات و ارتباطات و نرم‌افزاهای سازمانی عنوان کرد.

رونمایی از یک تجربه مشترک موفق

همکاری بانک آینده و شرکت چارگون از سال 93 و تجهیز ساختاری اداری واحدهای بانک به نرم‌افزارهای مختلف دیدگاه در حوزه اتوماسیون اداری و منابع انسانی، آغاز شد. این همکاری در مراحله نخست با استقرار سیستم‌های مکاتبات،‌ حقوق ودستمزد، وام، بیمه و بهداشت، حضور و غیاب از مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه در این نهاد مالی توسعه یافت و بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ کاربر از شعب مختلف بانک آینده را در زیر مجموعه کاربران سیستم‌های دیدگاه قرار داد. همکاری بانک آینده و چارگون با خرید نرم‌افزارهای راهکار لجستیک دیدگاه ادامه یافت و در ادامه راه به تحقق تجربه‌ای نوین در صنعت بانکداری الکترونیکی و تحقق «بانکداری باز» منجر شد.

عبدالرضا شریفی- معاون بانکداری الکترونیک بانک آینده  که به عنوان مهمان ویژه، دوم دیماه در هفتمین گردهمایی سالانه شرکت چارگون سخنرانی کرد جزییات جدیدی از پروژه «بانکداری باز» و همراهی شرکت چارگون را تشریح کرد و از زوایای مختلف این مفهوم نوین در سهولت ارائه خدمات بانکی و تنوع آنها به مشتریان گفت.

او با بیان اینکه هم‌افزایی بانک آینده و چارگون، خلاقیت بکارگیری فناوری را به خوبی نشان می‌دهد،‌ افزود: از دهه ۹۰ مفاهیم جدیدی در بانکداری الکترونیک، جای خود را باز کرده‌اند و به صورت موازی با یکدیگر پیش می‌روند که از آن جمله می‌توان به بانکداری دیجیتال و بانکداری باز اشاره کرد. بانکداری دیجیتال، مشتری‌محور است و در آن بر مشابهت کانال‌های توزیع خدمات برای جلوگیری از سردرگمی مشتری تاکید می‌شود؛ اما در بانکداری باز بر شخصی‌سازی امور بانکی و آزادی عمل مشتری تاکید می‌شود.

معاون بانکداری الکترونیک بانک آینده خاطرنشان کرد: از ۲سال پیش موفق شدیم درگاه کربنکینگ بانک آینده را از طریق نرم‌افزارهای مالی دیدگاه باز کنیم و مجموعه دیدگاه را بر روی cloud دریافت کنیم تا برای انواع مشتری‌ها و متناسب با کسب و کارهایشان، خدمات دلخواهشان را ارائه کنیم.

به گفته وی از یکسال پیش این خدمت نوین بانکداری الکترونیکی روی حجم finnotech پوشش داده می‌شود و دارندگان آن می‌توانند انواع خدمات مانند استعلام مانده حساب، صورتحساب، دستور پرداخت، واریز به حساب، شارژ آنی کارت و.. را بدون هیچ واسطه‌ای و به راحتی انجام دهند.

 

درباره ی سمیه جلیلی

سمیه جلیلی کارشناس بازاریابی محتوایی که در حوزه بازاریابی محتوایی و روابط عمومی با محوریت استراتژی محتوا، برنامه‌ریزی تولید محتوا و مدیریت بازاریابی در شبکه های اجتماعی فعال است.

همچنین ببینید

قدرت و اهمیت پرسونال برندینگ در سازمان‌ها

نام تجاری پیش از این تنها منحصر به کسب‌وکار بود که بخشی کلیدی از استراتژی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + 2 =