معماری

نمایش توانمندی‌های الکترونیکی استانداری تهران در نمایشگاه دستاوردهای مشتریان چارگون

نمایش دستاوردهای الکترونیکی استانداری تهران به ویژه در حوزه تحقق دولت الکترونیک در نمایشگاه دستاوردهای مشتریان چارگون با استقبال مدعوین همراه شد.

به گزارش روابط عمومی چارگون، استانداری تهران با حضور در این نمایشگاه که دوم دیماه امسال در برج میلاد برگزار شد، دستاوردها و تجربیات خود در حوزه فناوری را به بازدیدکنندگان ارائه کرد.
سیدعلی موسوی- مشاور مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری تهران با حضور در غرفه این نهاد، از اقدامات انجام شده در زمینه بهره‌برداری از مزیت‌ها و قابلیت‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات برای بازدیدکنندگان سخن گفت.
وی تاکید کرد:‌ استانداری تهران به جز ساختمان اصلی با 2 اداره کل مجزا در سطح شهر تهران، 16 فرمانداری در مرکز شهرستان‌های استان و بیش از 30 بخشداری درحال انجام وظایف محوله است.
به گفته وی، تمامی مراکز زیرمجموعه از طریق لینک‌های مخابراتی به یکدیگر متصل هستند و در مجموع بیش از 1500 کاربر رایانه از خدمات فناوری اطلاعات در انجام وظایف سازمانی خود بهره می‌برد.
بنابراین گزارش، استانداری تهران از مشتریان قدیمی چارگون است که از نرم‌افزارهای جامع دیدگاه در ساختار اداری خود بهره‌می‌برد. در حال حاضر در این مجموعه نرم‌افزارها مکاتبات، جلسات،‌ کارها، ‌مدیریت اسناد از راهکار اتوماسیون اداری و نرم‌افزارهای آموزش، پرسنلی، حضور و غیاب، حقوق و دستمزد از راهکار منابع انسانی عملیاتی شده است.


نرم‌افزار پرسنلی دیدگاه در استانداری تهران محاسبات حقوقی و صدور فیش برای 4000 نفر را برعهده دارد.
نرم‌افزار دیدگاه همراه و نرم‌افزارهای اموال دولتی، انبار و ‌حسابداری انبار و حسابداری مالی از راهکار لجستیک دیدگاه و سیستم‌های حسابداری مالی و بودجه و اعتبارات از راهکار مالی دیدگاه نیز در این مجموعه نصب و راه‌اندازی شده‌اند.
استانداری تهران با نمایش توانمندی‌های خود در نمایشگاه دستاوردهای متشریان چارگون تلاش کرد تا ضمن معرفی دستاوردهای خود در حوزه خدمات الکترونیک، ‌الگویی مناسب و کارساز را برای سایر نهادهای دولتی و حاکمیتی ارائه کند.
سیدعلی موسوی- مشاور مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری تهران با تشریح دستاوردهای این مجموعه در بکارگیری هدفمند تکنولوژی و نرم‌افزارهای سازمانی، توسعه پورتال استانی با هدف تسهیل دسترسی و تحقق دولت الکترونیک در سطح استان را از دستاوردهای مهم استانداری برشمرد.
وی خاطرنشان کرد: ارائه اطلاعات دفاتر پیشخوان استان و خدمات ارائه شده در آنها بر روی پورتال استان، دسترسی به اطلاعات از طریق سایت دفاتر پیشخوان دولت، تهیه شناسنامه خدمات سازمان و اجرای مراحل چهارگانه الکترونیکی کردن آنها، تدوین و پیاده‌سازی نظام جامع مدیریت دانش و حكمرانی فناوری اطلاعات و ITIL در استانداری تهران از پیامدهای بهره‌گیری درست از ابزارهای فناورانه بوده و ما را در ارائه هر چه بهتر خدمات موفق ساخته است.

درباره ی اعظم راستی

اعظم راستی خبرنگار و کارشناس روابط عمومی است که بیش از ده سال سابقه مطبوعاتی در رسانه‌های مختلف کشور دارد.

همچنین ببینید

جعبه ابزار مدیران منابع انسانی در دوره دورکاری

تفکر استراتژیک و بهره‌گیری از ابزارهای مناسب توسط مدیران منابع انسانی به عملکردی بهینه و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

59 − = 54