پرش به محتوای اصلی

شرکت آسفالت طوس

شرکت آسفالت طوس با ظرفیت‌ و توانمندی‌ گسترده به عنوان یک شركت پیمانکاری در اجرای طرح‌های  EPC در پروژه‌های عمرانی، صنعتی و معدنی و پروژه‌های نفت، گاز و پتروشیمی فعالیت می‌کند و اجرای پروژه‌های عظیمی مانند حفاری و آماده‌سازی و استخراج معادن، اجرای ابنیه سنگین بتونی و سازه‌های فلزی صنعتی، ساخت تونل و سایر پروژه های صنعتی و زیر بنایی را در کارنامه خود دارد.

نقش نرم‌افزار BPMS دیدگاه در افزایش بهره‌وری آسفالت طوس

به روایت مدیران توسعه سیستم‌‌ها در این شرکت، یکپارچه‌سازی و امکان نظارت بر فرآیندهای تقسیم کار موجب بهره‌وری تیم‌های این شرکت شده است.

اثربخشی راهکار مدیریت فرآیندهای دیدگاه در آسفالت طوس

دکتر حمیدرضا رضایی مدیر برنامه‌ریزی و کنترل‌پروژه آسفالت طوس:

چارگون به عنوان یک شرکت دانش‌بنیان راهکارهای نوآورانه نرم‌افزاری را جلوتر از نیازهای فعلی مشتریانش و با شوق و انرژی خاصی به آنها ارائه می‌کند.

محورهای همکاری شرکت آسفالت طوس با چارگون

به جز راهکار مدیریت فرآیندهای کسب‌و کار و نرم‌افزار BPMS نرم‌افزارهای راهکار اتوماسیون اداری و منابع انسانی نیز در مجموعه آسفالت طوس در حال بهره‌برداری است.

حوزه اتوماسیون اداری

نرم‌افزار‌های مکاتبات اداری، مدیریت اسناد و نرم‌افزار جلسات از نسخه ۵ دیدگاه بخشی از سیستم های راهکار اتوماسیون اداری چارگون است که در حال حاضر در شرکت آسفالت طوس نصب و پیاده‌سازی شده است. اپ مکاتبات دیدگاه همراه، سیستم‌های ارسال الکترونیک فکس، ECE و ایمیل از ماژول‌های جانبی این حوزه نیز به این مجموعه ارائه شده است.

حوزه سیستم‌های یکپارچه مدیریت منابع انسانی

سیستم تشکیلات سازمانی دیدگاه به عنوان نرم‌افزار پایه‌ای حوزه منابع انسانی به آسفالت طوس ارایه شده و با تکیه به آن سیستم‌های پرسنلی، حضور و غیاب، آموزش، ارزیابی عملکرد دیدگاه در این مجموعه در حال بهره‌برداری هستند.