پرش به محتوای اصلی

آموزش زبان مدلسازی BPMN

برگزاری کارگاه آموزش مدلسازی فرآیند بر اساس BPMN2 در دو بخش مجزای آموزش تئوری و مدلسازی عملی از سوی دست‌اندرکاران راهکار مدیریت فرآیندهای دیدگاه طراحی و برنامه‌ریزی شده است. محور اصلی در این کارگاه آموزشی، چگونگی طراحی فرآیندهای سازمان بر اساس مدل BPMN2 و امکان پیاده‌سازی آن در نرم‌افزار BPMS است.

ویدیوهای آموزشی زبان مدلسازی فرآیند

علاقه‌مندان به یادگیری مفاهیم گسترده این حوزه می‌توانند از ویدیو‌های آموزشی زبان مدلسازی BPMN در کانال آپارات چارگون استفاده کنند.

اطلاعات دوره آموزشی BPMN

اهداف دوره آموزشی BPMN

کارگاه آموزش مدلسازی براساس BPMN‌2 به گونه‌ای طراحی شده است که آموزش تئوریک مدلسازی یک فرآیند بر اساس استاندارد ارائه شده از سمت کنوانسیون OMG خواهد بود و در بخش دوم چندین فرآیند سازمانی از سوی شرکت‌کنندگان، به طور عملی طراحی و پیاده‌سازی می‌شوند.

اهداف دوره آموزشی BPMN
 مخاطبان دوره آموزشی
مخاطبان دوره آموزشی

مخاطبان این وبینار گروه‌های مختلفی از مدیران کسب‌وکارهای کوچک و متوسط، مدیران و کارشناسان فناوری اطلاعات، مدیران و کارشناسان واحدهای توسعه سیستم‌ها و روش‌ها در سازمان‌ها و نیز دانشجویان رشته‌های مدیریت و صنایع هستند.

ثبت‌نام سازمانی در دوره مدلسازی فرآیند به زبان BPMN

شرکت‌ها یا سازمان‌هایی که مایل هستند این دوره برای تعداد بیشتری از کارکنان آنها به صورت ویژه برگزار شود، می‌توانند از تسهیلات ویژه آموزش سازمانی برخوردار شوند. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره 84203270 تماس بگیرید.

سرفصل‌ها و مباحث این دوره

BPMN یک زبان استاندارد برای مدلسازی و نمایش فرآیندهای کسب‌وکار است. BPMN از مجموعه‌ای از عناصر گرافیکی ساده تشکیل شده که مدلسازی فرآیند و همچنین درک مدل‌ها را برای ذینفعان کسب‌وکار تسهیل می‌کند.

سرفصل‌های آموزش BPMN در این کارگاه عبارتند از:

• مفاهیم مدل‌سازی
• آموزش ابزارهای BPMN
• آموزش مدل‌سازی با BPMN
• آموزش بهینه‌سازی BPMN برای اجرا
• تشخیص نقاط بن بست در فرآیند
• طراحی فرآیند
• اجرای یک فرآیند سازمانی در نرم‌افزار BPMS

گواهینامه و پیش‌نیاز

در پایان کارگاه از شرکت‌کنندگان درخواست می‌شود تا یک فرآیند سازمانی را در مدت 3 روز طراحی و در نرم‌افزار BPMS پیاده‌سازی کنند. موفقیت ایشان در طراحی و اجرای این فرآیند، شرط لازم برای دریافت مدرک تخصصی کارگاه مدل‌سازی فرآیندها براساس BPMN2 است.

 گواهینامه و پیش‌نیاز
 نحوه ثبت‌نام کاربران دیدگاه
نحوه ثبت‌نام کاربران دیدگاه

علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام در این دوره با واحد آموزش چارگون با شماره تلفن 84203270 تماس بگیرند و یا درخواست ثبت نام را به ایمیل training@chargoon.com ارسال کنند.

دستیار هوشمند چارگون دستیار هوشمند چارگون