پرش به محتوای اصلی

دیدگاه همراه در دست دو میلیون کاربر دیدگاه

در برنامه‌های موبایلی دیدگاه، امکان استفاده از برنامه با امکانات پایه فراهم شده است. در سازمان‌هایی که هم‌اکنون از برنامه‌های موبایلی استفاده می‌کنند، ادمین سازمان می‌تواند به هر کدام از کاربران، دسترسی استفاده از امکانات پایه را بدهد.

از نسخه ۲۲ مرداد به بعد، دو نوع کاربر برای برنامه‌های موبایلی تعریف شده است. «کاربر استاندارد» به تمام امکانات برنامه دسترسی دارد و «کاربر پایه» به امکانات پایه برنامه موبایلی دسترسی دارد. کاربران پایه می‌توانند در صورت تمایل، به صورت آزمایشی به مدت ۳۰ روز از امکانات استاندارد استفاده کنند.

دانلود اپ اندروید

دیدگاه همراه
دیدگاه همراه

نسخه رایگان ۳۰ روزه دیدگاه همراه اندروید

کاربران پایه می‌توانند در صورت تمایل، به صورت آزمایشی به مدت ۳۰ روز از امکانات استاندارد استفاده کنند. در صورتی که کاربر پایه، قصد استفاده از امکانات کاربر استاندارد را داشته باشد (به طور مثال تبدیل پیش‌نویس در برنامه مکاتبات همراه)، پیامی مبنی بر فعال‌سازی کاربر استاندارد نمایش داده می‌شود و در صورت تأیید، کاربر به مدت ۳۰ روز می‌تواند از تمام امکانات کاربر استاندارد استفاده کند.

دسترسی رایگان به نسخه پایه دیدگاه همراه

انواع کاربران دیدگاه همراه

دیدگاه همراه

کاربر پایه

کاربر پایه نسبت به کاربر استاندارد، امکان استفاده از قابلیت‌های کمتری از اپ‌ها را دارد. برای استفاده از این امکانات، نیاز به نصب برنامه جداگانه نیست. برای استفاده از امکانات کاربر پایه در قسمت دسترسی نرم‌افزارها، بدون هیچ محدودیتی می‌توانید گزینه “دیدگاه همراه پایه” را برای کاربران مورد نظر فعال نمایید. کاربر پایه جایگزین نسخه “لایت” شده‌ است.

کاربر استاندارد

کاربر استاندارد می‌تواند از تمام امکانات برنامه موبایلی استفاده کند. امکان فعال‌سازی کاربر استاندارد به تعداد لایسنس خریداری‌شده برای برنامه موبایلی وجود دارد. برای استفاده از امکانات کاربر استاندارد، به قسمت دسترسی نرم‌افزارها در کاربران رفته و برنامه موبایلی موردنظر را برای کاربران موردنظر فعال کنید. (به طور مثال مکاتبات همراه استاندارد در تصویر سمت چپ)

دیدگاه همراه

درخواست دمو

  • 10 + 6 =

در حال حاضر امکان استفاده از نسخه پایه برای چه برنامه‌هایی فراهم شده است؟

هم‌اکنون امکان استفاده از نسخه پایه برای برنامه مکاتبات همراه اندروید فراهم شده است. برای استفاده از این امکان باید نسخه وب نسخه تاریخ 22 مرداد، نسخه برنامه دیدگاه همراه اندروید حداقل 2.18.1 و نسخه برنامه مکاتبات همراه اندروید حداقل 2.27.1 باشد.

دسترسی‌های کاربران استاندارد و پایه برای استفاده از امکانات برنامه چگونه تعیین می‌شود؟

تمامی دسترسی‌های کاربران استاندارد و پایه برای استفاده از امکانات برنامه، به دسترسی‌های تعریف شده توسط ادمین برای کاربر وب محدود می‌شود.

پس از اتمام مدت ۳۰ روزه، امکانات کاربر چه تغییری می‌کند؟

پس از اتمام مدت ۳۰ روزه، امکانات کاربر به صورت خودکار به امکانات پایه باز می‌گردد. درخواست تبدیل به کاربر استاندارد برای هر کاربر پایه فقط یک بار مقدور است.

در صورت عدم تمایل به استفاده کاربر از امکانات پایه، چه کاری باید انجام شود؟

در صورتی که تمایلی به استفاده کاربر از امکانات پایه ندارید، در قسمت دسترسی نرم‌افزارها گزینه "دیدگاه همراه پایه" را برای کاربر موردنظر غیرفعال کنید.
دستیار هوشمند چارگون دستیار هوشمند چارگون