پرش به محتوای اصلی

خدمت آرشیو فایل

(نامه‌ها، فایل‌های پیوست، الگو، امضا، احکام)

آرشیو و نگهداری نامه‌های وارده و صادره و همچنین اسناد و مدارک از امور بسیار مهم در شرکت‌ها و سازمان‌ها است. ذخیره‌سازی اسناد با قابلیت جستجو و بازخوانی اطلاعات از جمله خدماتی است که واحد پشتیبانی فنی چارگون به مشتریان خود عرضه می‌کند.

به صورت معمول کلیه اطلاعات و داده‌ها در یک پایگاه داده ذخیره می‌شوند و به انواع مختلف ذخیره اطلاعات در پایگاه داده‌ها مانند Database ،File on disk و Filestream دسته‌بندی می‌شود.

مزایای استفاده از پایگاه داده

مزایای استفاده از آرشیو فایل

بهینه‌سازی زمان در شرایط Disaster (بازیابی سریع‌تر پایگاه داده)

سرعت بالا در نصب مجدد از دیگر مزیت‌ها و ارزش‌افزوده‌های آرشیو فایل‌ها و نامه‌ها در سازمان‌های بهره‌بردار دیدگاه است. با بهره‌برداری از این سرویس، دیتابیس‌های آرشیو شده بک‌آپ‌گیری، به سرور جدید منتقل و Restore می‌شوند.

در این حالت، نصب مجدد صرفاً برای دیتابیس‌های موجود که حجم کمتری دارند، انجام می‌شود. حجم اندک دیتاها زمان عملیات نصب مجدد را کاهش می‌دهد که برای سازمان مزیت قابل توجهی به دنبال دارد.

کاهش ریسک نگهداری داده

دسترسی همیشگی به اطلاعات از دیگر مزیت‌های بهره‌برداری از آرشیو نامه‌ها و فایل‌هاست. سازمان‌های دریافت‌کننده این خدمت مطمئن خواهند بود که در صورت وقوع هرگونه حادثه‌ای برای سرورهای سازمان، بابت از دست رفتن اطلاعات نگرانی و دغدغه‌ای نخواهند داشت؛ چراکه بک‌آپ‌های سالیانه‌شان همواره در دسترس است و احتمالاً فقط بخشی از اطلاعات سرورهای موجود خود را از دست خواهند داد.

با استفاده از این خدمت در طی سال‌های آینده، در اسفندماه هر سال دیتابیس جدید سال پیش رو ایجاد و از یکم فروردین‌ماه سال بعد جهت نگاشت اطلاعات فعال خواهد شد. همچنین دیتابیس سال گذشته به‌صورت فقط خواندنی (جهت آرشیو) درخواهد آمد.