پرش به محتوای اصلی

شرکت مهندسی نرم افزار شقایق

شرکت مهندسی نرم افزار شقایق (سهامی خاص)، در سال ۱۳۸۲ با هدف ارائه خدمات نرم افزاری به اشخاص حقیقی و حقوقی تاسیس شده و در سال ۱۳۹۷ رتبه نخست در پشتیبانی از مشتریان و همچنین تولید نرم افزار های سفارش مشتری از شورای عالی انفورماتیکی کشور را کسب‌ کرده است.

در حال حاضر این شرکت با مدیریت و پشتیبانی ۹ سامانه جامع بانکی (بانک ملت) و ۵ محصول توسعه ای، ارزش افزوده قابل توجهی را در حوزه سامانه‌های صنعت بانکداری و بانکداری اجتماعی ایجاد نموده است.

 

نرم‌افزار BPMS دیدگاه چه تاثیری در سازمان‌ها دارد؟

سیستم‌های مدیریت فرآیند کسب و کار مجموعه نرمآفزاری «دیدگاه» شامل ابزارهای متعددی به منظور طراحی و مدیریت گردش فرم‌های سازمانی لست. این راهکار با در اختیار قرار دادن گزارش‌های نتعدد، ایزار مطمئن نظارت بر تصمیم‌سازی، اجرای تغییرات و بهینه کردن فرآیندهای کاری سازمان محسوب می‌شود.

اثربخشی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه در شرکت شقایق

مهندس سعید مینایی مدیر مالی شرکت مهندسی نرم‌افزار شقایق

بعد از استقرار نرم‌افزارهای دیدگاه، ‌فعالیت سنتی و ثبت دستی اسناد از ساختار کاری ما حذف شده و سرعت ثبت اطلاعات و دقت در پرداخت و محاسبه حقوق و کارکردها افزایش یافته است.

محورهای همکاری شرکت مهندسی نرم افزار شقایق با چارگون

سیستم‌های مدیریت منابع‌انسانی دیدگاه

با استقرار نرم‌افزارهای تشکیلات سازمانی، پرسنلی و حضور و غیاب از مجموعه دیدگاه صورت حساب‌ شرکت‌‌های پیمانکار تامین نیروی انسانی در حداقل زمان ممکن و با بیشترین بهره‌وری، تهیه می‌شود. تسهیل ثبت کارکردها، مرخصی‌ها و رفت و آمدها به شیوه‌ای دقیق و با کمترین خطا رضایت کارکنان این سازمان را به دنبال داشته است.

راهکار مدیریت فرآیندهای کسب‌وکار و نرم‌افزار BPMS چارگون

ثبت ساعت کار پرسنل و تقسیم‌بندی آن برای اینکه هر نفر در چه پروژه‌ای کار کرده و در نهایت تجمیع این گزارشات و محاسبات و صدور سند آن، پروژه پیچیده‌ای بود که به پیشنهاد شرکت چارگون با نرم‌افزار BPMS دیدگاه، این فرآیند اختصاصی‌سازی و عملیاتی شد.