پرش به محتوای اصلی

شرکت پرتو نگین ناصح (ایرتویا)

شرکت پرتو نگین ناصح (ایرتویا) در سال ۱۳۵۲ تاسیس شد و امروز با حدود ۱۵ شرکت زیر مجموعه به صورت یک هلدینگ در حوزه صنعت خودرو، تجهیزات و ماشین‌آلات صنعتی، صنعت ساختمان‌های تجاری، اداری، حمل‌ونقل و صنعت پزشکی به فعالیت مشغول است.

نرم‌افزار BPMS دیدگاه ابزار یکپارچگی فرآیندهای پرتو نگین ناصح (ایرتویا) در سطح هلدینگ

عملکرد سیستمی یکپارچه با حفظ سیاست‌ها و شرایط اختصاصی هر یک از شرکت‌های زیرمجموعه

اثربخشی راهکار مدیریت فرآیندهای دیدگاه در شرکت پرتو نگین ناصح (ایرتویا)

مهندس عبدالرضا تقوی، مدیر انفورماتیک شرکت پرتو نگین ناصح

نرم‌افزار BPMS دیدگاه، راهکار مناسبی برای سازمان‌های فرآیند‌محور است که بتوانند با هزینه اندک و با سرعت فرآیندهای معمول و یا اختصاصی‌شده خود را مکانیزه کنند.

محورهای همکاری شرکت پرتو نگین ناصح (ایرتویا) با چارگون

حوزه اتوماسیون اداری

شرکت پرتو نگین ناصح از سال ۹۳ همکاری خود را با چارگون در حوزه اتوماسیون اداری دیدگاه و راه‌اندازی نرم‌افزار مکاتبات اداری، آغاز کرد. به این ترتیب انجام مراودات اداری در سطح شرکت‌های زیرمجموعه و نیز نمایندگی‌های سراسر کشور این هلدینگ صنعتی بر بستر یکپارچه و تحت وب اتوماسیون اداری چارگون کارآمدتر و سریع‌تر از قبل در حال انجام است.

حوزه مدیریت منابع انسانی

همکاری هلدینک ایرتویا با چارگون در حوزه سیستم‌های مدیریت منابع انسانی با پیاده‌سازی نرم‌افزارهای تشکیلات سازمانی، پرسنلی و حضور و غیاب آغاز شد. توانمندی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه در تطبیق با نیازهای یک هلدینگ صنعتی که امکان سیاست‌گذاری مستقل (مثلا در ساعات کاری متنوع در مناطق آزاد) برای زیر‌مجموعه‌ها فراهم کند و همزمان گزارشات تجمیعی و یکپارچه را نیز در دفتر مرکزی داشته باشد، مورد توجه مدیران این مجموعه قرار گرفته است.

حوزه BPMS و مدیریت فرآیندهای کسب‌وکار

یک از فرآیندهای مهمی که در هلدینگ پرتو نگین ناصح با نرم‌افزار BPMS چارگون پیاده‌سازی شده، چرخه اداری گزینش و استخدام است که بنابر نیاز این مجموعه به ایجاد چرخه متمرکز و اتوماتیک در سطح همه شرکت‌های زیرمجموعه در سیستم مدیریت فرآیندهای کسب‌وکار دیدگاه اجرایی شده است.