پرش به محتوای اصلی

بانک قرض الحسنه مهر ایران

بانک قرض‌الحسنهٔ مهر ایران شرکت خدمات مالی و بانکداری ایرانی است که در زمینهٔ ارایه خدمات بانکداری خرد، مدیریت سرمایه‌گذاری و تسهیلات قرض‌الحسنه فعالیت می‌کند. این بانک قرض‌الحسنهٔ مهر ایران با سرمایهٔ اولیهٔ ۱۵ هزار میلیارد ریال و با مشارکت بانک‌های دولتی، در سال ۱۳۸۶ افتتاح شد و با ۳۰۰ شعبه آغاز به کار کرد. بانک قرض‌الحسنهٔ مهر هم‌اکنون مالک شبکه‌ای از ۵۶۸ شعبه در سراسر ایران است.

حسن تلیکانی- عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران

جذابیت رویکرد نوگرای چارگون در طراحی و تولید نرم‌افزارهای موبایلی برای بدنه جوان بانک

اثربخشی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه در بانک قرض الحسنه مهر ایران

دکتر مجید وکیل رئیس اداره کل حوزه مدیریت بانک قرض الحسنه مهر ایران

اثریخشی نرم‌افزارهای دیدگاه در بهره‌وری سازمانی بانک به حدی است که معتقدیم ممکن نیست بتوانیم بدون چارگون و محصولاتش، کاری را پیش ببریم.

محورهای همکاری بانک قرض الحسنه مهر ایران با چارگون

راهکار اتوماسیون اداری دیدگاه

سیستم‌های حوزه اتوماسیون اداری مجموعه دیدگاه شامل نرم‌افزارهای مکاتبات اداری و نرم‌افزار کارها در بانک قرض الحسنه مهر ایران پیاده‌سازی شده است. اپ مکاتبات دیدگاه همراه نیز به مدیران و کارکنان این بانک امکان داد بدون محدودیت زمانی و مکانی، فرآیندهای مکاتبات سازمان را دنبال کنند و در کلیه شعب و نمایندگی‌ها سیستم یکپارچه مکاتبات را مورد بهره‌برداری قرار دهند.

راهکار مالی حسابداری و لجستیک دیدگاه

بانک قرض الحسنه مهر ایران جهت مدیریت کارآمدتر امور اداری در بخش‌های دیگری مثل مالی، حسابداری و مدیریت اموال و انبار همکاری خود را با چارگون توسعه داد. نرم‌افزارهای حسابداری مالی، بودجه و اعتبارات، خرید و تدارکات، تشریفات معاملات، املاک و مستغلات، اموال و دارایی‌های ثابت، قراردادها و انبار و حسابداری انبار از دو راهکار مالی و لجستیک دیدگاه در بانک قرض الحسنه مهر ایران پیاده‌سازی شده‌اند.

راهکار مدیریت یکپارچه منابع انسانی دیدگاه

سیستم‌های یکپارچه منابع انسانی دیدگاه که قابلیت پوشش فرآیندهای مدیریت کارکنان از جذب تا بازنشستگی را دارند انتخاب مدیران این بانک برای سیستم مدیریت منابع انسانی بوده است. انعطاف‌پذیری دیدگاه و پوشش یکپارچه نیازهای بانک و شعب آن در سراسر کشور موجب پیاده سازی نرم‌افزارهای تشکیلات سازمانی، پرسنلی، حقوق و دستمزد، حضور و غیاب، آموزش، ارزیابی عملکرد، بیمه مکمل و سیستم‌های رفاهی وام و مهمانسرا شده است.

 

ربات پاسخگو چارگون ربات پاسخگو چارگون