تیم فنی و استقرار شرکت چارگون 13 پروژه را با موفقیت به پایان رساند.

اختتام 13 پروژه در چارگون
به گزارش روابط عمومی شرکت چارگون، استقرار نرم‌افزار مکاتبات، فکس، ECE، دیدگاه همراه در دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای تفت، بندر انزلی، امیدیه، یاسوج، واحد شهر قدس به پایان رسید .
همچنین راه‌اندازی و نصب این نرم‌افزارها در شرکت پخش دایا دارو، دانشکده فنی و مهندسی گلپایگان و دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گراش نیز با موفقیت به پایان رسید.
تیم استقرار چارگون نرم‌افزار مکاتبات، فکس، مدیریت اسناد، حسابداری، بودجه‌ و اعتبارات، انبار، اموال، تشکیلات، آموزش در اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان سمنان و نرم افزار پرسنلی، حضور و غیاب، حقوق و دستمزد، حسابداری، اموال را در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی این استان نصب و راه اندازی کرد.
به گزارش روابط عمومی چارگون، پروه عملیاتی‌سازی نرم‌افزار مکاتبات، فکس، ECE، Sync ، ایمیل در اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران نیز دیگر پروه‌ تیم فنی چارگون بود که با موفقیت به اتمام رسید.
نصب و راه‌اندازی نرم‌افزار پرسنلی، حضور و غیاب، انبار، اموال در شرکت بیمه تعاون و استقرار نرم‌افزار مکاتبات، فکس، Sync در شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران (مجتمع طلای موته) نیز2 پروژه خاتمه‌ یافته تیم فنی چارگون بودند.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

اشتراک گذاری :