دانشگاه پیام نور استان یزد با خرید لیسانس و ارائه خدمات نصب و عملیاتی‌سازی نرم‌افزار دیدگاه همراه دامنه همکاری خود با چارگون را توسعه داد.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

آتنا صاحب پناه، کارشناس فروش محصول به روابط عمومی چارگون گفت: دانشگاه پیام نور استان یزد از مشتریان قدیمی چارگون است که با خرید نرم‌افزار دیدگاه همراه، محصولات مجموعه نرم‌افزارهای دیدگاه را در ساختار سازمانی خود توسعه داده است.
وی ادامه داد: دانشگاه پیام نور استان یزد پیش از این در حوزه اتوماسیون اداری، نرم‌افزارهای مکاتبات، اموزش الکترونیک و سرویس تبادل اطلاعات درون سازمانی sync را از چارگون خریداری کرده بود.
کارشناس فروش محصول چارگون خاطرنشان کرد: دانشگاه پیام نوراستان یزد با هدف دسترسی به اطلاعات بدون وابستگی زمانی و مکانی نرم‌افزار دیدگاه همراه چارگون را خریداری کرده‌ است که با توجه به ویژگی‌های منحصر به فرد این محصول، قطعا تحول بزرگی در حوزه مدیریت اداری این مجموعه، برای دست‌اندرکاران دانشگاه فراهم خواهد شد.
گفتنی است مدیریت اجرای این پروژه از سوی چارگون به سرکار خانم مهسا اشرفی واگذار شده است.
دانشگاه پیام‌نور، دانشگاهی است با هویت ایرانی، اسلامی که برای ایفای نقش و مسئولیت خود در جهت تحکیم جایگاه علمی و پژوهشی در میان دانشگاه‌های باز و آموزش از راه دور دنیا به گسترش رشد و تعالی تقوی و فضائل انسانی، ارتقاء علمی و پژوهشی در سطح ملی و جهانی اهتمام دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دانشگاه پیام نور استان یزد می‌توانید به آدرس yazd.pnu.ac.ir مراجعه کنید.

اشتراک گذاری :