معاون توسعه، مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) گفت: با امکانات دیدگاه 90 درصد مکاتبات دانشگاه به صورت مکانیزه انجام می‌شود.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

به گزارش روابط عمومی شرکت چارگون، دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) از جمله کاربران مجموعه نرم‌افزارهای دیدگاه است که تاکنون نرم‌افزارهای متعددی از راهکارهای اتوماسیون اداری،‌ منابع انسانی، لجستیک، ‌زیرساخت، مدیریت فرآیندها، پایشگر و دیدگاه همراه در آن استقرار یافته‌اند.
در ششمین گردهمایی سالانه مشتریان چارگون که 18 دی ماه در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار شد، دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) با ارزیابی‌های صورت گرفته از سازمان‌های کاربر مجموعه نرم‌افزارهای دیدگاه تندیس سازمان الکترونیکی برگزیده را دریافت کرد.
تندیس سازمان الکترونیکی برگزیده را مدیران چارگون به جناب آقای دکتر عبدالی، معاون توسعه، مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) اهدا کردند.
وی پس از دریافت این نشان با تقدیر از خدمت هیات مدیره چارگون و کارکنان این شرکت گفت: دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) از سال 1386 با نرم‌افزارهای دیدگاه کار خود را شروع کرده و در راه مکانیزه کردن ساختار اداری و تحول آفرینی آن، قدم گذاشته است.
معاون توسعه، مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) اضافه کرد: با توجه به وجود دو قابلیت اساسی سرعت و دقت در مجموعه نرم‌افزارهای دیدگاه می‌توانم به جرات بگویم که با بهره‌گیری از این نرم‌افزارها دانشگاه توانسته است بیش از 90 درصد مکاتبات خود را مکانیزه کند.
دکتر عبدالی ضمن آرزوی موفقیت برای چارگون، رشد و تعالی هر چه بیشتر سامانه‌های مدیریت در کشور را خواستار شد.

اشتراک گذاری :