مسئول غرفه جام فوتسال چارگون در ششمین گردهمایی سالانه مشتریان گفت: این غرفه به عنوان ابتکاری خلاقانه با استقبال مشتریان مواجه شد.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

مجید شیخلر در گفت‌گو با روابط عمومی چارگون گفت: چارگون همواره علاوه بر  تمرکز بر فعالیت تخصصی خود در توسعه و تولید نرم‌افزارهای سازمانی، تلاش کرده است تا در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی، فرهنگی و ورزشی نیز نقشی درخور و شایسته ایفا کند.
وی ادامه داد: امسال برای اولین بار در ششمین گردهمایی سالانه مشتریان با تدارک غرفه‌ای ویژه و با انجام حرکات نمایشی با توپ  توسط احمدرضا فلسفی- نفر سوم مسابقات فوتبال نمایشی دنیا، تلاش کردیم تا مشتریان خود را برای حضور در دور دوم مسابقات جام فوتسال چارگون ترغیب کنیم.
شیخلر خاطرنشان کرد: حدود 15 سازمان مشتری برای حضور در دور بعدی مسابقات فوتسال که قرار است اردیبهشت‌ماه سال 96 برگزار شود،‌اعلام آمادگی و ثبت‌نام کرده‌اند.
مسئول غرفه فوتسال چارگون تاکید کرد: در دوره نخست این جام، شرکت‌ها و سازمان‌های مشتری بهترین‌های تیم‌های خود را معرفی کردند وتمامی تیم‌ها قدرتمند و با برنامه ظاهر شدند.
به گفته وی، این مسابقات بازتاب بسیارخوبی در میان سازمان‌های مشتری داشت و به ایجاد تعاملی سازنده بین سازمان‌های مشتری چارگون منجر شد.
گفتنی است؛ دوره نخست مسابقات جام فوتسال چارگون با حضور 20 تیم از ۱۶ اردیبهشت تا ۷ خردادماه در سالن ورزشی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.

اشتراک گذاری :