نسخه iOS دیدگاه همراه مورد تایید App Store قرار گرفت و از این پس برای دارندگان گوشی‌های همراه و یا تبلت‌های apple قابل دانلود است.

banner didgah hamrah v02
به گزارش روابط عمومی چارگون ، دیدگاه همراه نسخه قابل نصب مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه بر روی دستگاه‌های قابل حمل هوشمند است. نسخه اندروید این محصول از سال گذشته در اختیار بهره‌برداران این مجموعه نرم‌افزاری قرار گرفته و موجب ایجاد تسهیلات ویژه‌ای برای کاربران آن شده است.
نسخه‌های اندروید و iOS دیدگاه همراه، مبتنی بر استاندارد‌های طراحی Google و Apple در فضای گرافیکی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه، بسیار ساده و کارا پیاده‌سازی شده‌اند و از سهولت کاربری بسیار بالایی برخوردار هستند.
بنابراین گزارش، چارگون به عنوان شرکتی پیشرو در صنعت نرم‌افزار با ارائه اولین محصول قابل استفاده در تجهیزات همراه، بستری را برای رفع نیاز جامع مدیران جهت دسترسی به اطلاعات، بدون وابستگی زمانی و مکانی فراهم کرده ‌است.
با دیدگاه همراه همیشه و در هر جا امکان استفاده از اتوماسیون اداری و پیشخوان حضور و غیاب برای کاربران دیدگاه فراهم خواهد بود و سازمان‌های دارای راه حل یکپارچه سازمانی دیدگاه با این برنامه می‌توانند به فرایندهای کاری خود سرعت بیشتری ببخشند.
مهمترین قابلیت‌های دیدگاه همراه را مشاهده تمام یادآورها، ایجاد، مشاهده، پاسخ و ارجاع پیام ها، مشاهده، پاسخ و ارجاع پیشنویس‌ها و امکان تبدیل آنها به نامه در انتظار یا نامه، مشاهده و ارجاع نامه‌ها، مشاهده، درخواست یا تایید مرخصی‌ها، مشاهده، درخواست یا تایید ماموریت‌ها و مشاهده گزارشات شخصی و قسمت کاری، تشکیل می‌دهند.
نسخه iOS دیدگاه همراه از اینجا قابل دریافت است.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

banner didgah hamrah

اشتراک گذاری :