شرکت چارگون با حضور در هفتمین نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی شریف، علاوه بر ارائه دستاوردهای خود در زمینه تولید نرم‌افزارهای سازمانی، فرصت‌های شغلی موجود در شرکت را برای جذب نیروهای توانمند و خلاق معرفی کرد.

به گزارش روابط عمومی چارگون، مدیران راهکارهای نرم‌افزاری مختلف و کارشناسان واحد منابع انسانی با حضور فعال در غرفه چارگون، درباره فعالیت شرکت و فرصت‌های شغلی مورد نیاز به مراجعین توضیحاتی ارائه می‌کردند و افراد پس از شنیدن این توضیحات، فرم طراحی شده را پر می‌کردند تا در وقت مقتضی با آنها تماس گرفته شود.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

خشایار رفعتی- سرپرست راهکار اتوماسیون اداری حضور چارگون در نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی شریف را اقدامی هوشمندانه برای جذب نیروهای خلاق، با دانش و تاثیرگذار در تعالی شرکت دانست و گفت: مهمترین مزیت حضور در این نمایشگاه ارتباط مستقیم بین فعالین صنعت آی‌تی و دانشگاه است.
وی ادامه داد: این نمایشگاه بستری مناسب برای شناسایی استعدادها و همچنین بازنمایی نیازها و مهارت‌های مورد نیاز مشاغل فعال در حوزه‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری برای فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌هاست.
رفعتی اضافه کرد: رزومه‌های فراوانی از مراجعین و بازدیدکنندگان نمایشگاه به چارگون ارائه شده که قطعا واحد منابع انسانی شرکت پس از بررسی و تحلیل آنها با افراد واجد شرایط برای استخدام تماس خواهد گرفت.

بنابراین گزارش در روز دوم نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی شریف همچنین شاهین طبری_رییس هیات مدیره چارگون در کارگاهی آموزشی با عنوان «چگونه مسیر موفقیت شخصی بسازیم» سخنرانی کرد.
وی در این کارگاه ضمن ارائه تجربه‌های شخصی خود در پایه‌ریزی شرکت چارگون، مخاطبان را به تمرکز بر روی اهداف خود ترغیب کرد و گفت: سن ۲۰ تا ۳۰ سالگی بهترین فرصتی است که هر فرد استراتژی زندگی خود را پایه‌گذاری می‌کند، انسان موفق کسی است که بتواند در زمان طرح‌ریزی استراتژی زندگی‌، خود ایده‌آلش را تصور کرده و با او همراه شود.
رییس هیات مدیره شرکت چارگون به علاقمندان کسب فرصت‌های شغلی گفت: محیط کاری را انتخاب کنید که بتوانید در آن تغییری ایجاد کنید و بدانید که ارزش‌آفرینی، معیاری است که هدف‌گذاری شما را شکل می‌دهد؛ بنابراین همواره به دنبال توسعه بیشتر باشید تا کسب یک جایگاه در محیط کارتان.
طبری همچنین به تجربیات مدیران چارگون در شکل‌دهی یک شرکت با اهداف بزرگ و توسعه آن اشاره کرد و گفت: شرکت چارگون در سال‌های ابتدایی با کمترین نیروی انسانی فعالیت می‌کرد؛ اما امروز با حدود 260 نفر که عمدتا نیز جوان هستند یکی از بزرگترین شرکت‌های نرم‌افزاری کشور محسوب می‌شود.
رییس هیات مدیره چارگون یادآور شد: حرفه‌ای بودن افراد در محیط‌‌های کاری اصلا به میزان سابقه کار و تجربه آنها بستگی ندارد؛ بلکه رفتار درست و صداقت هر فرد می‌تواند نشانه‌ای از حرفه‌ای بودن او باشد.
گفتی است؛‌نمایشگاه کار، رویدادی است که به صورت فصلی یا سالیانه برگزار می‌شود و در آن، تعداد زیادی از شرکت‌ها با هدف تبادل اطلاعات در رابطه با مشاغل مورد نیاز و معرفی شرکت‌هایشان حضور می‌یابند و فرصت‌های شغلی خود را به جویندگان کار معرفی می‌کنند.

اشتراک گذاری :