نرم افزار بازنشستگی دیدگاه  با حضور کارشناسان استقرار راهکار منابع انسانی چارگون شرکت در استانداری کرمانشاه و دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایران پیاده‌سازی و عملیاتی شد.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

کاربران دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایران که از مشتریان قدیمی چارگون است از نرم‌افزارهای مختلف راهکارهای مدیریت منابع انسانی و اتوماسیون اداری در این مجموعه بهره می‌برند.
عملیاتی‌سازی نرم‌افزارهای پرسنلی،‌ تشکیلات سازمانی و حضور و غیاب از راهکار منابع انسانی و نرم‌افزارهای مکاتبات و اپلیکیشن‌های موبایلی ‌دیدگاه همراه و نرم‌افزار BPMS از جمله اقدامات تیم فنی چارگون در این دانشگاه‌ست. استانداری کرمانشاه نیز با انعقاد قراردادی مجموعه‌ای از نرم‌افزارهای پرسنلی، حضور و غیاب،‌حقو ق و دستمزد، ارزیابی عملکرد،‌آموزش، بودجه و اعتبارات، حسابداری مالی،‌خرید و تدارکات دیدگاه را به منظور مکانیزه کردن فرآیندهای منابع انسانی و مالی خود خریداری کرده‌است.
سیستم بازنشستگی دیدگاه با هدف محاسبه و برقراری حقوق و مزایا در زمان بازنشستگی و دسترسی سریع و آسان به اطلاعات و سوابق بازنشستگان، وراث و موکلین مربوطه طراحی و تولید شده است.
این نرم‌افزار، زمینه نگهداری مجموعه سوابق و اطلاعات کارکنان از بدو استخدام تا زمان بازنشستگی را در اختیار مدیران این سازمان‌ها قرار می‌دهد.
با بهره‌گیری از این نرم‌افزار و انتخاب فرد مورد نظر در بایگانی الکترونیکی می‌توان به پرونده فرد بازنشسته، کلیه اطلاعات، مستندات، تاریخچه‌ها، اطلاعات وراث، اطلاعات وکیل و کلیه سوابق بازنشستگی فرد را مشاهده و گزارشات مورد نظر دسترسی یافت.
تبدیل پرونده‌های پرسنلی به پرونده‌های افراد بازنشسته، انتقال اطلاعات از پرونده پرسنلی و احکام، سوابق خدمتی، بیمه، احکام و غیره، اعمال تغییرات در پرونده پرسنلی، حذف پست رسمی و محوله، تکمیل تاریخچه شغلی، فیلد تاریخ ترک خدمت و تخصیص شماره «دفترکل» برای هر بازنشسته از جمله مهمترین امکانات شاخص نرم‌افزار بازنشستگی دیدگاه است.
نرم‌افزار بازنشستگی دیدگاه با تکمیل مدیریت منابع انسانی سازمان‌ها، قابلیت عملکرد و تطبیق با شرایط دستگاه‌های اداری مختلف با ضوابط گوناگون سازمانی و اداری را داراست و به‌ عنوان مرجعی برای اطلاعات پرسنل بازنشسته برای سایر نرم‌افزارهای حوزه منابع انسانی مانند حقوق و دستمزد و یا سیستم رفاه نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اشتراک گذاری :