نرم‌افزارهای اتوماسیون اداری، منابع انسانی و مدیریت فرآیند کسب و کار دیدگاه برای پیاده‌سازی و نصب در چندین سازمان مشتری چارگون دستور کار قرار گرفته‌اند.

محصولات دیدگاه همراه

بنابراین گزارش از راهکار اتوماسیون اداری دیدگاه فروش لیسانس و ارائه خدمات نصب، آموزش و عملیاتی‌سازی نرم‌افزار کارها و جلسات و نرم‌افزار مدیریت کسب و کار به شرکت بیمه البرز نهایی شده است. تیم فروش محصول چارگون همچنین با شرکت توسعه قوای محرکه تیوان برای عملیاتی‌سازی نرم‌افزارهای مکاتبات اتوماسیون اداری و مدیریت فرآیندها به توافق همکاری رسیده‌است.

بنابراین گزارش شرکت چارگون و دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور اهواز نیز با ارائه خدمات نصب و عملیاتی‌سازی نرم‌افزار پیشخوان ارباب رجوع و نرم‌افزارهای آموزش و بازنشستگی همکاری خواهند داشت.

همه سازمان‌ها و شرکت‌هایی که درخواست‌های ارباب رجوع خود را در قالب نامه دریافت می‌کنند و با ثبت آن در دبیرخانه، نامه را در نرم‌افزار مکاتبات اداری مجموعه دیدگاه به گردش می‌اندازند، می‌توانند از سامانه پیشخوان ارباب رجوع برای مکانیزه کردن عملیات دریافت و ثبت نامه و کاهش مراجعه حضوری مخاطبان خود، بهره‌ ببرند.

در ادامه این گزارش آمده است؛ شرکت‌های نوری تازه و پلی پروپیلن جم با فروش لیسانس و ارائه خدمات نصب، آموزش و عملیاتی‌سازی نرم‌افزارهای حوزه اتوماسیون اداری در فهرست کابران نرم‌افزار تحت وب مکاتبات اداری و اپلیکیشن مکاتبات دیدگاه همراه، قرار گرفته‌اند.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

شرکت سرمایه‌گذاری ایرانیان نیز با ارائه خدمات نصب، آموزش و عملیاتی‌سازی نرم‌افزار مکاتبات حوزه اتوماسیون اداری و سیستم پرسنلی مدیریت منابع انسانی به جمع مشتریان چارگون پیوسته است.

بنا بر این گزارش، شرکت بناسازان سپاهان نیز با فروش لیسانس و ارائه خدمات نصب، آموزش و عملیاتی‌سازی نرم‌افزار مکاتبات و سرویس‌های فکس و ایمیل در فهرست کاربران نرم‌افزارهای حوزه اتوماسیون اداری مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه قرار گرفته است.

مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه، به عنوان یک نرم‌افزار یکپارچه سازمانی در ۲ بستر وب و همراه شامل نرم‌افزارهای کاربردی متعددی در راهکارهای اتوماسیون اداری، منابع‌انسانی، مالی، لجستیک و مدیریت فرآیندها است.

سادگی کاربری، یکپارچگی در سطوح فرآیندها و داده‌ها، انعطاف‌‌پذیری در کسب و کارهای گوناگون، نگاه مدرن به تعاملات سازمانی و همچنین تجربه پیاده‌سازی در صدها سازمان گسترده‌ را می‌توان از ویژگی‌های بارز مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه، برشمرد.

درخواست دموی نرم افزارهای دیدگاه در بستر وب و موبایل

اشتراک گذاری :