روز سه‌شنبه 14 شهریور ماه 91، ساختمان مرکزی شرکت چارگون با حضور فرزندان همکاران چارگون، حال و هوایی متفاوت داشت. در این مراسم که با همراهی پدر و مادرهای چارگونی و همکاران علاقه‌مند انجام شد؛ کودکان با حضور در محیط شرکت با محل کار والدین و فعالیت‌های شغلی آنان آشنا شدند.

بازدید فرزندان همکاران از ساختمان مرکزی شرکت چارگون

روز سه‌شنبه 14 شهریور ماه 91، ساختمان مرکزی شرکت چارگون با حضور فرزندان همکاران چارگون، حال و هوایی متفاوت داشت. در این مراسم که با همراهی پدر و مادرهای چارگونی و همکاران علاقه‌مند انجام شد؛ کودکان با حضور در محیط شرکت با محل کار والدین و فعالیت‌های شغلی آنان آشنا شدند. شور و هیجان زیبای کودکی و همچنین برگزاری برنامه‌هایِ ویژه این رویداد در شرکت، منجر به خلق خاطره‌ای به یاد‌ماندنی و شاد برای همکاران و فرزندان آنان گشت.
اختصاص یک روز به فرزندان در محیط کار به دلیل اثرات مثبت و متعدد روانی بر روی همکاران و مهم‌تر از آن فرزندان ایشان، در بسیاری از شرکت‌های جهان رایج است و ریشه آن در نیاز به ایجاد اطمینان روانی در کودکان به دلیل حضور در محلی‌ست که والدین ساعات طولانی در روز را -به دور از فرزندان- در آن سپری می‌کنند.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.
بازدید فرزندان همکاران از ساختمان مرکزی شرکت چارگون

از سویی این مراسم، برای والدین نیز این فرصت را فراهم نمود که بدون دغدغه از حضور در کنار فرزندان خود در محیط شرکت، لذت ببرند. استقبال گرم برخی همکاران برای آشنایی با فرزندان چارگونی از سایر نکات ویژه این روز بود.
از سایر فعالیت‌های صورت گرفته در این روز، آشنایی با محیط چارگون، برگزاری کارگاه کاردستی و نقاشی و انجام بازی‌های سرگرم کننده در کنار والدین برای این کودکان بود.
برنامه بازدید در پایان با اهدای جوایزی به رسم یادگاری و گرفتن عکس پایان یافت.

 

اشتراک گذاری :