دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مازندران با خرید لیسانس و ارائه خدمات نصب، آموزش و عملیاتی‌سازی نرم‌افزار بودجه و اعتبارات از حوزه مدیریت مالی، جهت همکاری بیشتر با چارگون گام دیگری برداشت.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

حمیدرضا ربطی، کارشناس فروش محصول چارگون درباره نرم‌افزار بودجه و اعتبارات دیدگاه تاکید کرد: نرم‌افزار «بودجه‌ریزی» مجموعه دیدگاه با ساختاری منعطف، سازمان را به سوی محاسبه بهای تمام‌شده کالا و خدمات سوق داده و ابزارهای مورد نیاز جهت انجام امور مربوط به بودجه‌ریزی عملیاتی را در اختیار کاربر خود قرار می‌دهد.
به گفته وی، سیستم اعتبارات نیز از طریق جمع‌آوری اطلاعات سازمانی، طبقه‌بندی و تجزیه و تحلیل دقیق، پیش‌بینی بودجه را در سازمان و از طریق ارتباط با سیستم حسابداری مالی انجام خواهد داد؛ ضمن اینکه سهمیه بندی بودجه‌ بر اساس واحدها و شعب سازمان، اعمال قوانین و مقررات بودجه دولتی، مدیریت تخصیص بودجه و تنوع گزارشات را می‌توان از ویژگی‌های نرم‌افزار بودجه‌ و اعتبارت چارگون دانست.
لازم به ذکر است که دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مازندران، یکی از مشتریان قدیمی چارگون است که پیش از این نیز از مجموعه نرم‌افزارهای دیدگاه در حوزه اتوماسیون اداری، زیرساخت، منابع انسانی و مالی بهره می‌برد.
گفتنی است؛ مدیریت این پروژه از سوی چارگون به سرکار خانم مهسا اشرفی واگذار شده است.

اشتراک گذاری :