پرش به محتوای اصلی
نرم افزار مدیریت فرایندها دیدگاه در دفتر تبلیغات اسلامی قم

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در طول سال‌های طولانی همکاری با چارگون، با استفاده از تیم نرم‌افزاری متخصص و خلاق خود تجربه استفاده یکپارچه از همه راهکارهای نرم‌افزاری دیدگاه را دارد.

بانک قرض الحسنه مهر ایران

یکپارچگی سیستم‌های دیدگاه و انعطاف‌پذیری آنها در حوزه صف و ستاد، راهگشای بسیاری از فرآیندهای اداری بانک بوده و ضمن مرتفع کردن بسیاری از نواقص سیستم‌های پیشین بانک امکانات جدیدی برای کارکنان و مدیران فراهم کرده است.  

بانک توسعه صادرات ایران

نرم‌افزارهای مجموعه دیدگاه با ایجاد یکپارچگی در سیستم‌های اطلاعاتی این سازمان با کاهش خطای کاربری و تسریع انجام محاسبات تحول مثبتی در بهبود عملکرد و رضایت ذینفعان ایجاد کرده است.

دانشگاه صنعتی امیرکبیر

ایجاد یکپارچگی میان سیستم‌های حقوق و دستمزد، بودجه و اعتبارات و مالی حسابداری دستاوردی بود که نرم‌افزارهای مجموعه دیدگاه برای دانشگاه فراهم کرد و باعث بهبود بهره‌وری در حوزه مالی شد.

شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران

ما از سال ۱۳۸۲ در حال همکاری با چارگون هستیم و استفاده از سیستم‌های تحت وب اتوماسیون اداری و منابع انسانی موجب شد فرایندهای مکاتبات و مراسلات اداری با بهره‌وری بالاتری انجام شود.

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی

ویژگی‌های نسل ۵ مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه در امکان استفاده از پلتفرم‌ها و ابزارهای مختلف، کاربری نرم‌افزارها را برای کارکنان این سازمان در شعب و نمایندگی‌های بین‌المللی تسهیل کرده است.