انجمن پزشکان عمومی ایران با خرید لیسانس و ارائه خدمات نصب، آموزش و عملیاتی‌سازی نرم‌افزارهای حوزه اتوماسیون اداری دیدگاه در فهرست مشتریان چارگون قرار گرفت.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

دکتر فربد رهنمای چیت ساز- عضو هیات مدیره انجمن پزشکان عمومی ایران در گفت‌وگو با روابط عمومی چارگون گفت: نرم‌افزارهای مکاتبات 5 از راهکار اتوماسیون اداری، ‌دیدگاه همراه و سرویس ارتباطات برون سازمانی ECE و LINK از مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه را برای نخستین همکاری خود با چارگون انتخاب کرده‌ایم.
وی درباره نحوه آشنایی با محصولات دیدگاه نیز یادآورشد: ساختار اتوماسیون اداری سازمان نظام پزشکی را مجموعه مکاتبات دیدگاه پوشش می‌دهد که ما هم به دلیل آشنایی کافی از کارکرد این سیستم‌ها ترجیح دادیم برای انجمن پزشکان عمومی ایران هم از سیستم مکاتبات دیدگاه استفاده کنیم.
دکتر رهنمای چیت‌ساز اضافه کرد: انجمن پزشکان عمومی ایران تا پیش از این، مکانیزه نبود و همه امور آن از جمله مکاتبات به صورت دستی و کاغذی انجام می‌شد که امیدواریم با پیاده‌سازی اتوماسیون اداری دیدگاه بتوانیم علاوه بر حذف کاغذ از ساختار سازمانی، فرآیند مکاتباتی دقیق و منظمی را در مجموعه پیاده‌سازی کنیم.
به گفته وی در حال حاضر، سیستم اتوماسیون اداری دیدگاه برای حدود 40 کاربر اصلی و دیدگاه همراه برای 11 مدیر ارشد انجمن تهیه شده است تا بتوانند به راحتی و فارغ از زمان و مکان به کارتابل خود برای انجام امور روزمره دسترسی داشته باشند.
گفتنی است از سوی چارگون جناب آقای مهدی راد، مدیریت این پروژه را برعهده دارد.
انجمن پزشکان عمومی ایران در سال ۱۳۷۲ با تدوین اساسنامه و مجوز وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی تاسیس شد. در حال حاضر توسعه و بسط شعب این انجمن در سراسر کشور در دستور کار است.

اشتراک گذاری :