تیم‌های فوتسال سازمان نظام صنفی، بیمه سرمد بهستان تولید و تیم موسسه املاک و مستغلات تامین اجتماعی به مرحله نیمه نهایی مسابقات جام فوتسال چارگون راه‌یافتند.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.


به گزارش روابط عمومی چارگون، مسابقات جام فوتسال چارگون روزهای 25 و 26 مردادماه پیگیری شدند و در پایان این 2 روز و پس از برگزاری چند دیدار، تیم‌های صعودکننده به مرحله نیمه نهایی شناخته شدند.
محمدمهدی زارعی- مسئول برگزاری سومین دوره مسابقات جام فوتسال چارگون تاکید کرد: روز 5 شنبه 25 مردادماه، ‌بازی‌های دور حذفی با برگزاری 4 دیدار  و حذف 4 تیم از جمله تیم چارگون، دنبال شد.
وی گفت: تیم‌های اول هر گروه که بطور مستقیم بین ۸ تیم شرکت‌کننده در مرحله یک چهارم صعود کرده بودند در روز جمعه به مصاف برندگان مرحله اول حذفی رفتند که در این بین، تیم‌های سازمان نظام صنفی، بیمه سرمد، بهستان تولید و تیم موسسه املاک و مستغلات تامین اجتماعی به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.
زارعی با اشاره به برگزاری دیدارهای نیمه‌نهایی درروز پنج‌شنبه-هشتم شهریورماه یادآورشد: فینال این مسابقات نیز روز جمعه 9 شهریورماه در مراسمی باشکوه برگزار خواهد شد.
مسئول برگزاری سومین دوره مسابقات جام فوتسال چارگون ادامه ‌داد: در نظر داریم تا مسابقه فینال را در فضایی صمیمانه با حضور تماشاگران و خانواده‌ها برگزار کنیم تا  اهدای جوایز نقدی به همراه مدال و جام قهرمانی به تیم‌ها در فضایی خاطره‌انگیز ، رخ دهد.
به گفته وی، جایزه نقدی تیم اول، 5 میلیون و جایزه نقدی تیم دوم 3 میلیون تومان برآورد شده است.
لازم به ذکر است که تیم فوتسال چارگون در مرحله حذفی با قبول شکست 6 بر 3 از تیم بهستان تولید از دور مسابقات کنار رفت.

اشتراک گذاری :