شرکت پترو دانیال کیش با خرید لیسانس و ارائه خدمات نصب، آموزش و عملیاتی‌سازی نرم افزار مکاتبات دیدگاه درفهرست مشتریان چارگون قرار گرفت.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

حمیدرضا ترکمان، کارشناس و مشاور فروش محصول، به روابط عمومی چارگون گفت: شرکت پترو دانیال کیش با خرید نرمافزارهای حوزه اتوماسیون اداری دیدگاه 5 و نرم افزار تبادل اطلاعات برون سازمانی (sync) از مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه، تلاش دارد تا گردش اطلاعات در ساختار سازمانی خود و در سطح هلدینگ را آسان و بهینه نماید.
کارشناس فروش محصول ادامه داد: نرم‌افزار مکاتبات حوزه اتوماسیون اداری دیدگاه با قابلیت‌های متعدد از جمله مدیریت دبیرخانه‌ها، تعریف ساختار بایگانی سازمان، حذف کاغذ از گردش مکاتبات، امکان بایگانی، آرشیو و جستجو و گزارش‌گیری از گردش مستندات، انعطاف‌پذیری، کاربرپسندی و امکانات شخصی‌سازی و … کمک می‌کند تا سازمان‌ها با استفاده از راهکارهای تحت وب و فناوری‌های نوین تبادل اطلاعات، فرصتی برای متمرکز‌سازی فعالیت‌های سازمانی و افزایش بهره‌وری پیدا نمایند.
وی اضافه کرد: مکانیزه شدن فرآیندها در حوزه مکاتبات اتوماسیون اداری دیدگاه ضمن شفاف سازی فرآیندهای اداری، پاسخ‌گویی به مخاطبین و مراجعه‌کنندگان را تسریع می‌کند.
گفتنی است؛ مدیریت این پروژه از سوی شرکت چارگون به سرکار خانم مهسا اشرفی واگذار شده است.

اشتراک گذاری :