سیستم جامع منابع انسانی بانک رفاه کارگران با استقرارنرم‌افزار پرسنلی و ارزشیابی عملکرد «دیدگاه» شرکت چارگون در حضور مدیران ارشد این بانک رو‌نمایی شد.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

رونمایی از سیستم جامع منابع انسانی بانک رفاه با استقرارمجموعه نرم‌افزاری دیدگاه

به گزارش روابط عمومی شرکت چارگون، خشایار پاک‌فر- مدیر پروژه بانک رفاه کارگران با اشاره به چهار هزار و ۴۸۰ نفر ساعت حضور کارشناسان این شرکت در محیط کار کارفرما در این پروژه گفت: یازدهم اسفندماه امسال پروژه سیستم جامع منابع انسانی بانک رفاه کارگران که از سال ۹۱ آغاز شده بود با استقرار 11 زیر سیستم مختلف در 8 واحد مختلف اداره کل منابع انسانی بانک جایگزین سیستم قبلی شد.
وی ادامه داد: شرکت چارگون در آغاز راه مجموعه نرم‌افزارهای پرسنلی و ارزشیابی خود را به بانک ارائه داد و توانستیم آیین‌نامه‌های محاسباتی بانک را در سیستم پیاده‌سازی کنیم.
پاک‌فر به روش پیاده‌سازی اطلاعات پس از ارائه نظرات کار‌شناسی تیم فنی چارگون برای تهیه جامعه نمونه اطلاعاتی با استفاده از اطلاعات سیستم قبلی بانک بر روی main frame، اشاره کرد و گفت: این سیستم از سال ۷۰ در بانک مستقر بود و بیش از ۲۱ سال در این بانک مورد بهره برداری قرار گرفته بود و بخش زیادی از محاسبات درآن، هاردکد شده بود که این مساله، پروژه را با پیچیدگی‌هایی همراه کرد. خوشبختانه ما توانستیم پس از پیاده‌سازی آیتم‌های محاسباتی بصورت داینامیک در دیدگاه در اولین مرحله اطلاعات ۴۰ نفر را منتقل کرده و حکم صادر کنیم.
به گفته وی، پس از این تجربه موفق و انتقال اطلاعات 14 هزار پرونده و حدود 680 هزار حکم پرسنل بانک از اردیبهشت سال ۹۲ عملیات پالایش و تکمیل اطلاعات آغاز و صدور احکام سال 92 پرسنل انجام شد. پس از این مرحله فعالیت استقرار نرم‌افزار در واحد‌های مختلف بانک مانند مرخصی و ماموریت، جذب و استخدام، ترفیع و انتصاب، تخلفات، ارزشیابی عملکرد و واحد بازنشستگی آغاز و به مرور زمان انجام شد.
مدیر پروژه بانک رفاه کارگران در شرکت چارگون با اشاره به فرایند دائمی نیازسنجی، تحلیل و تولید امکانات نرم‌افزاری با رویکرد پیشبینی نیازمندی‌های آتی بانک در طول پروژه به ارائه 70 امکان نرم‌افزاری جدید، جداسازی ماژول بازنشستگی از نرم‌افزار پرسنلی و ارائه در قالب نرم‌افزار بازنشستگی و تکمیل نرم‌افزار ارزیابی عملکرد دیدگاه سخن گفت. این عملیات با ارائه 10 نسخه از نرم‌افزاردر مدت زمان 28 ماه انجام شده است.
پاک‌فر، پروژه بانک رفاه کارگران را یکی از پروژه‌های بزرگ منابع انسانی در کشور دانست و گفت: پیچیدگی‌های محاسباتی، فرایند انتقال اطلاعات، یکپارچگی اطلاعات و ارتباطات ایجاد شده با سامانه‌های دیگر بانک همگی از شاخصه‌های یک پروژه موفق نرم‌افزاری است که می‌تواند درس‌آموخته‌های زیادی برای کارفرما و مجری در بر داشته باشد.
به گفته وی، همه این فعالیت‌ها با ارائه گزارشات متنوع مورد نیاز با گزارش‌ساز پویا دیدگاه و پیاده سازی سامانه هوش تجاری ارزش افزوده مورد نظر را در بانک ایجاد کرده و راه توسعه این سیستم‌ها را نیز هموار کرده است.

اشتراک گذاری :