نصب نرم‌افزارهای مدیریت منابع انسانی دیدگاه در شرکت مهندسی تجهیزات سابیر بین‌الملل، همکاری این شرکت و چارگون را توسعه داد.

به گزارش روابط عمومی چارگون، مدیران شرکت سایبر سیستم‌های حضورو غیاب، پرسنلی، حقوق و دستمزد دیدگاه را برای بهره‌برداری برگزیده‌اند. عملیاتی‌سازی نرم‌افزارهای مدیریت منابع انسانی دیدگاه امکان مدیریت یکپارچه امور کارکنان این مجموعه را در اختیار مدیران قرار می‌دهد.

  • نرم‌افزارهای مدیریت منابع انسانی دیدگاه

افزایش کارآیی یکی از بزرگترین چالش‌هایی است که سازمان‌ها با آن مواجه هستند. در کنار این امر واکنش به موقع مدیریت منابع انسانی به تغییرات درونی یکی از اهداف سازمان‌هاست. نرم‌افزارهای منابع انسانی دیدگاه، عملکرد بهتر، افزایش تولید و انجام بهترین واکنش به تغییرات را میسر می‌کنند. نرم‌افزارهای مدیریت منابع انسانی دیدگاه کلیه فرآیندها و مفاهیم این حوزه از استخدام تا بازنشستگی کارکنان را پوشش می‌دهند.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.
  • نرم‌افزار پرسنلی

در این نرم‌افزار امکان نگهداری کلیه اطلاعات کارکنان براساس فرآیندهای جذب، صدور انواع حکم و قرارداد و…پوشش داده می‌شود. ساختار منعطف نرم‌افزار پرسنلی بستر مناسبی برای پیاده‌سازی انواع متدهای منابع‌انسانی در سازمان‌های دولتی و خصوصی فراهم می‌کند. قابلیت انطباق با قوانین مختلف خدمات کشوری، قانون کار، هیات علمی و … مزیت ویژه‌ این نرم‌افزار است.

  • سیستم حضوروغیاب

سیستم حضور و غیاب به عنوان نرم‌افزار کنترل تردد کارکنان در سازمان استفاده می‌شود. این سیستم با ثبت اطلاعات کارکردها و تهیه گزارش ساعات حضور و غیاب در محاسبه حقوق کارکنان نقش ایفا می‌کند. انعطاف‌پذیری و ساختار داینامیک این نرم‌افزار اجازه ارتباط با انواع مختلف سخت‌افزارهای ثبت تردد و دستگاه‌های کارت‌ساعت را فراهم می‌کند.

  • سیستم حقوق و دستمزد

سیستم حقوق و دستمزد دیدگاه، محاسبه حقوق و مزایا و تولید اسناد را برعهده دارد. پس از محاسبه کارکرد پرسنل در نرم افزار حضور وغیاب، محاسبه حقوق و مزایا در نرم‌افزار حقوق و دستمزد انجام می‌شود. پس از این فرآیند، تولید اتوماتیک سند پرداخت در نرم‌افزارهای مالی دیدگاه چرخه پرداخت حقوق پرسنل را کامل می‌کند.

اشتراک گذاری :