مجتمع آموزش عالی لارستان با خرید لیسانس و ارائه خدمات نصب، آموزش و عملیاتی‌سازی نرم‌افزارهای منابع انسانی دیدگاه دامنه همکاری‌های خود با چارگون را توسعه داد.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

به گزارش روابط عمومی چارگون مجتمع آموزش عالی لارستان از سال گذشته و با بهره‌برداری نرم‌افزار مکاتبات از راهکار اتوماسیون اداری و دیدگاه همراه همکاری خود با چارگون را آغاز کرده‌ بود.
در حال حاضر مدیران این مجتمع، بهره‌برداری از مجموعه دیدگاه را با خرید نرم‌افزارهای پرسنلی و حضور و غیاب از راهکار مدیریت منابع انسانی توسعه داده‌اند و امیدوارند بتوانند از مزیت‌های بستر منعطف و یکپارچه آنها برای ایجاد پویایی و تجول در ساختار منابع انسانی خود استفاده کنند.
نرم‌افزار پرسنلی از سیستم‌های پایه‌ای راهکار منابع انسانی دیدگاه است که امکان نگهداری کلیه سوابق و اطلاعات کارکنان، تکمیل اطلاعات پرونده، صدور انواع حکم و یا قرارداد و … را بطور اتوماتیک در خود جای داده است.
ساختار منعطف و طراحی داینامیک نرم‌افزار پرسنلی بستر مناسبی برای پیاده‌سازی انواع مختلف متدولوژی‌های مدیریت منابع‌انسانی در سازمان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی است و با قوانین مختلف کشور مانند خدمات کشوری، قانون کار، هیات علمی و … تطابق کامل دارد.
سیستم حضور و غیاب دیدگاه نیز به عنوان نرم‌افزار کنترل تردد کارکنان در سازمان استفاده می‌شود و با ثبت اطلاعات کارکرد پرسنل و تهیه گزارشات ساعات حضور و غیاب کارکنان و ارسال خودکار این داده‌ها به نرم‌افزار حقوق‌و دستمزد دیدگاه، نقش مهمی در محاسبه حقوق کارکنان ایفا می‌کند.
ورود اطلاعات به‌صورت دستی و غیرمکانیزه در صورت عدم استفاده سازمان از دستگاه‌های کنترل ورود و خروج، پشتیبانی از انواع روش‌های برقراری ارتباط DLL، web service، ارتباط دیتابیسی، درج فایل حاوی اطلاعات دستگاه کارت ساعت به‌صورت آفلاین، تعریف فیلد تکمیلی، محاسباتی و یا غیر محاسباتی را می‌توان برخی از امکانات شاخص نرم‌افزار حضور و غیاب دیدگاه برشمرد.
گفتنی است؛ مدیریت این پروژه از سوی شرکت چارگون به جناب آقای علی قاسم‌پور واگذار شده است.

اشتراک گذاری :