شرکت مهندسین مشاورعمران ایران با خرید لیسانس و ارائه خدمات نصب، آموزش وعملیاتی‌سازی نرم‌افزار مدیریت فرآیندها دامنه همکاری خود با چارگون را توسعه داد.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

محمد زارعی- کارشناس فروش محصول به روابط عمومی چارگون گفت: کاربران شرکت مهندسین مشاورعمران ایران از سال 92 سابقه بهره‌برداری از نرم‌افزارهای مختلف دیدگاه را دارند.
وی ادامه داد: در حال حاضر از راهکار اتوماسیون اداری نرم‌افزارهای مکاتبات، مدیریت اسناد و فرم‌ها و نرم‌افزارهای خزانه‌داری، قراردادها و حسابداری مالی از راهکار مالی در این شرکت نصب و راه‌اندازی شده است.
کارشناس فروش محصول چارگون یادآورشد: نرم‌افزارهای اموال و دارایی‌های ثابت و نرم‌افزار انبار و حسابداری انبار از راهکار لجستیک و همچنین نرم‌افزارهای حقوق و دستمزد، حضور و غیاب و پرسنلی از راهکار منابع انسانی نیز از دیگر انتخاب‌های مدیران ارشد شرکت مهندسین مشاورعمران ایران هستند که در حال حاضر عملیاتی شده‌اند.
زارعی با بیان اینکه مدیریت فرآیند کسب‌وکار، رویکردی نوین در مدیریت است گفت: نرم‌افزار BPMS مجموعه دیدگاه، ابزارهای متعددی را برای طراحی و مدیریت گردش فرم‌های سازمانی و نظارت بر اجرای فرآیندها و تصمیم‌‌گیری درباره آنها در خود جای داده است.
لازم به ذکر است که مدیریت این پروژه از سوی چارگون را جناب آقای علی قاسم‌پور برعهده دارد.

اشتراک گذاری :