سازمان ملی زمین و مسکن با خرید با خرید لیسانس و ارائه خدمات نصب، آموزش و عملیاتی‌سازی نرم‌افزارهای حوزه لجستیک دیدگاه، دامنه همکاری خود با چارگون را توسعه داد.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

آتنا صاحب پناه، کارشناس فروش محصول به روابط عمومی چارگون گفت: سازمان ملی زمین و مسکن از مشتریانی است که سال‌هاست از نرم‌افزارهای آموزش، پرسنلی، حضور و غیاب دستمزد حوزه منابع انسانی دیدگاه استفاده می‌کند و هم اکنون نرم‌افزار انبار و حسابداری انبار از حوزه لجستیک را برای نصب در سازمان خود برگزیده است.
وی ادامه داد: از آنجا که نرم‌افزارهای حوزه لجستیک «دیدگاه»، امکان اداره کارآمد انواع انبارها با پراکندگی جغرافیایی، کنترل گردش، موجودی و موقعیت کالا و وضعیت اموال و دارائی‌های ثابت را فراهم می‌کنند؛ با استفاده از زیرساخت سلف سرویس کاربران، کلیه پرسنل سازمان می‌توانند مواردی مانند درخواست‌های خرید، انتقال کالا از انبار، لیست اموال تخصیص‌یافته، اطلاع‌رسانی و اخذ مجوزهای امور مرتبط را از طریق میز کار الکترونیک خود مشاهده، ثبت و پیگیری کنند.
کارشناس فروش محصول چارگون یادآورشد: نرم‌افزار انبار و حسابداری انبار به عنوان حلقه مرکزی حوزه لجستیک دیدگاه، وظیفه مدیریت موجودی و جابجایی کالاهای در حکم مصرف را بر عهده دارد.
به گفته وی، این نرم‌افزار علاوه بر امکانات قابل انتظار به منظور مکانیزه کردن فرآیندهای کاری مرتبط با انبارداری و کنترل موجودی انبارها، قابلیت برقراری ارتباط و تبادل اطلاعات با تجهیزات مختلف، شناسایی و گردآوری اطلاعات نظیر بارکدخوان، امکان مدیریت تردد کالا و حجم گسترده تراکنش در کنار دقت بالا را میسر می‌کند.
گفتنی است مدیریت این پروژه از سوی چارگون به سرکار خانم شهرزاد فتاحی واگذار شده است.

اشتراک گذاری :