چهارمین دوره مسابقات جام فوتسال چارگون از فردا پنج شنبه 26 دیماه با هدف توسعه فرهنگ ورزش و تقویت همدلی و تعامل بین سازمان‌های مشتری و بهره‌بردار دیدگاه آغاز می‌شود.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.


چهارمین دوره مسابقات جام فوتسال چارگون با گرامی‌داشت یاد و خاطره مسافران ابدی پرواز تهران-یاسوج بعد از ظهر فردا پنج‌شنبه، بیست و ششم دیماه با بازی دو تیم چارگون و الیت‌دارو به طور رسمی آغاز می‌شود.
چارگون با برگزاری چندین دوره موفق از مسابقات فوتسال تلاش کرده است تا در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی و گسترش شبکه‌های ارتباطی و تعاملی بین سازمان‌های مشتری‌،‌ رویکردی متفاوت را در پیش بگیرد. ایجاد زمینه همکاری و همراهی سازمان‌های مشتری درحوزه‌های غیرکاری، کسب تجربه در فضایی تازه از ارتباطات و امکان شبکه‌سازی کاربران دیدگاه با یکدیگر را می‌توان از اهداف چارگون برای برنامه‌ریزی و تدارک، مسابقات جام فوتسال چاگون دانست.
به گفته‌ محمد مهدی زارعی_مسئول برگزاری چهارمین دوره مسابقات جام فوتسال،‌این مسابقات با حضور 12 تیم و در 3 گروه 4 تیم، روزهای پنج‌شنبه و جمعه بر اساس قرعه‌کشی‌ انجام شده در مجموعه ورزشی کشتیرانی،‌ برگزار خواهند شد.
وی با اشاره به نامگذاری این دوره از مسابقات به یاد 4 عضو خانواده چارگون گفت: حادثه دلخراش سانحه هوایی پرواز تهران_یاسوج و از دست دادن همکاران عزیزمان در این سانحه موجب شد تا از سال گذشته این جام را به نام و یاد ایشان نام‌گذاری کنیم؛ بنابراین چهارمین دوره این مسابقات را نیز با یادآوری خاطره آنها و به ویژه محمد حسن برزگری که سمت دروازه‌بانی تیم چارگون را برعهده داشت، ادامه خواهیم داد.
زارعی یادآور شد: مطابق هر سال با ارسال آیین‌نامه‌ها و اعلام شرایط حضور تیم‌های علاقمند از تمامی سازمان‌های مشتریمان در سراسر کشور برای حضور در مسابقات فوتسال دعوت کردیم که درنهایت 12 تیم برای حضور در مسابقات اعلام آمادگی کردند. بعد از اعلام آمادگی تیم‌ها و معرفی سرپرست‌ها مراسم قرعه‌کشی و گروه‌بندی تیم‌های شرکت‌کننده انجام و تیم‌های هم گروه و رقیب مشخص شدند.
وی با اشاره استقبال سازمان‌های مشتری چارگون  و حضور خوب و پرشور آنها در چهارمین دوره مسابقات جام فوتسال چارگون گفت: مراسم اختتامیه مسابقات و بازی نهایی برای تعیین قهرمان این دوره را یکم اسفندماه برگزار کنیم.

اشتراک گذاری :