دانشگاه شیراز با خرید لیسانس و ارائه خدمات نصب، آموزش و عملیاتی‌سازی نرم‌افزار حوزه اتوماسیون اداری مجموعه دیدگاه دامنه همکاری خود با چارگون را توسعه داد.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

به گزارش روابط عمومی چارگون حمید رضا ترکمان، کارشناس فروش محصول با اشاره به خرید سرویس تبادل اطلاعات برون سازمانی ECE چارگون از سوی دانشگاه شیراز گفت: این دانشگاه از مشتریان قدیمی چارگون است که پیش از این نیز نرم‌افزارهای مکاتبات، مدیریت کارها، مدیریت جلسات، دیدگاه‌ همراه و سرویس‌های ارسال و دریافت ایمیل و فکس را هم از چارگون خریداری کرده است.
وی ادامه داد: نرم‌افزارهای حوزه اتوماسیون اداری مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه، محدوده گسترده‌ای از تعاملات را در برگرفته و پاسخگوی حجم وسیعی از فرآیندهای سازمان است؛ بطوریکه علاوه بر پشتیبانی کامل فرآیندها و تعاملات مورد نیاز برای تولید و گردش نامه‌ها و مکتوبات اداری، چرخه‌های مربوط به مدیریت زمان پرسنل، مدیریت کارها، جلسات و اطلاعات سازمان را نیز تحت پوشش قرار می‌گیرد.
گفتنی است؛ دانشگاه شیراز یکی از دانشگاه‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و از قدیمی‌ترین دانشگاه‌های ایران است که در سال ۱۳۲۵ خورشیدی تأسیس شد. این دانشگاه، یکی از ۵ دانشگاه مادر درحوزه رشته‌های مهندسی به شمار می‌آید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دانشگاه شیراز می‌توانید به آدرس اینترنتی shirazu.ac.ir مراجعه کنید.

اشتراک گذاری :