پرش به محتوای اصلی

اختتام پروژه استقرار مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه در جامعه تعلیمات اسلامی

پروژه استقرار «مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه» در جامعه تعلیمات اسلامی با نصب و استقرار نرم‌افزار مکاتبات با موفقیت به پایان رسید. جامعه تعلیمات اسلامی بنا بر نیاز به استفاده از سیستم مکاتبات به صورت تحت وب در سطح ستاد و مدارس تابعه و با توجه به پراکندگی جغرافیایی مدارس کل کشور، تصمیم به خریداری مجموعه نرم‌افزار سازمانی گرفت و با بررسی ویژگی‌های مختلف نرم‌افزارهای سازمانی با توجه به ارائه راهکارهای مبتنی بر وب از طرف شرکت چارگون در تمام حوزه‌های نرم‌افزاری اقدام به خرید نرم‌افزارهای یادشده نمود.

هم‌اکنون، این سیستم‌ها در دفتر مرکزی و مدارس تابعه راه‌اندازی شده است. از منافع ایجادشده در این سازمان به واسطه راه‌اندازی نرم‌افزارهای یادشده، می‌توان به ارسال مکاتبات بدون کاغذ از طریق سیستم مکاتبات دیدگاه و سهولت در پیگیری و جستجو گزارشگیری نامه‌ها و بالا بردن امنیت گردش مکاتبات، اشاره کرد.

جامعه‌ی تعلیمات اسلامی توسط حاج شیخ‌عباسعلی اسلامی، یکی از فعالان فرهنگی و سیاسی، برای فعالیت‌های تبلیغی و دینی علیه سیاست‌های ضدمذهبی پهلوی تأسیس شد. آموزش اصول و مبانی اسلامی، رکن اصلی و اساسی در تعلیم و تربیت مدارس جامعه‌ی تعلیمات اسلامی بود که توانست در طول سه دهه فعالیت صاحب بزرگترین مدارس زنجیره‌ای غیر دولتی در زمان پهلوی دوم شود.

ماده‌ی پنجم اساسنامه، هدف جامعه را چنین بیان می‌کند: «هدف و منظور جامعه تبلییغ و ترویج دین حنیف اسلام و مذهب شیعه‌ی اثنی عشری طبق احکام قرآن و سنن حضرت پیغمبر اکرم(ص) و ائمه‌ی طاهرین(ع) و تقلید از اعلم علمای امامیه است به طریق زیر:

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

الف- تعلیم و تربیت اطفال و سایر افراد به‌وسیله‌ی تأسیس کودکستان‌ها و دبستان‌ها و دبیرستان‌ها، مدارس عالیه و سایر مدارس فنی طبق موازین شرعی و تشکیل کلاس‌های اکابر شبانه‌روزی و تهیه‌ی معلمین فاضل کارآزموده، تأسیسات مزبور فعلا برای داخل کشور و لدی‌الاقتضاء برای سایر کشورها خواهد بود.

ب- تبلیغ به‌وسیله‌ی تشکیل مجالس وعظ و خطابه و سایر وسایل ممکنه برای عامه‌ی مردم و تهیه و اعزام مبلغ به نقاط لازم.

ج- تهیه و چاپ کتب و رسایل و نشریات دینی.

د- تأسیس پرورشگاه‌ها برای یتیمان و بیمارستان‌ها جهت درمان عمومی و انجام سایر امور خیریه به طرز نوین و با رعایت موازین شرعی.»

مطالب مرتبط

«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا
«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا

مجموعه نرم‌افزاری «دیدگاه»، در دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا به عنوان نرم‌افزار برتر شناخته شد. در این جشنواره که در تاریخ 17 ... ادامه مطلب »

تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه
تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه

شرکت خدمات مشتریان چارگون، برای پاسخگویی سریع و متعهدانه به مشتریان مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه، در لحظه ثبت موارد پشتیبانی، با اختصاص و اعلام کد رهگیری، امکان ... ادامه مطلب »

نرم‌افزار اموال مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه مورد تایید اداره کل اموال دولتی قرار گرفت
نرم‌افزار اموال مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه مورد تایید اداره کل اموال دولتی قرار گرفت

نرم‌افزار اموال از مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه مورد تایید اداره کل اموال دولتی و اوراق بهادار وزارت امور اقتصادی و دارایی ... ادامه مطلب »

فکس
فکس

با استفاده از سیستم فکس به عنوان یکی از سرویس‌های زیرساخت حوزه اتوماسیون اداری مجموعه نرم‌افزاری «دیدگاه»، امکان متمرکز سازی ... ادامه مطلب »

تشکیلات سازمانی
تشکیلات سازمانی

سیستم تشکیلات سازمانی به عنوان بخشی از سیستم جامع حوزه منابع انسانی است که مدیریت واحدها، پست‌ها و مشاغل سازمان ... ادامه مطلب »

سیستم جامع رفاه

از آنجا که ارائه خدمات رفاهی یکی ابزارهای موثر در ایجاد انگیزه و جبران خدمات پرسنل محسوب می‌شود، مدیریت تسهیلات ... ادامه مطلب »

خرید و تدارکات
خرید و تدارکات

برنامه‌ریزی و سامان‌دهی فرآیند خرید و تأمین کالا و خدمات، به گونه‌ای که بهترین انتخاب با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین ... ادامه مطلب »

دیدگاه همراه
دیدگاه همراه

رواج استفاده از تلفن‌های همراه هوشمند و تجهیزات کاربری قابل‌حمل، منجر به تغییر جدی در نگرش صاحبان کسب‌وکار نسبت به ... ادامه مطلب »

راهکار سازمان‌های توزیع‌شده
راهکار سازمان‌های توزیع‌شده

پراکندگی جغرافیایی یکی از اصول اجتناب‌ناپذیر بنگاه‌های کاری بزرگ است که به واسطه آن کاهش هزینه‌های ارتباطی و تسهیل و ... ادامه مطلب »

جستجوی مطالب بیشتر

هیچ دیدگاهی ارسال نشده‌است!

در بحث پیرامون این مطلب شرکت کنید!

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.