پروژه استقرار «مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه» در اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان مازندران با نصب و استقرار نرم‌افزارهای مکاتبات، سرویس ارسال و دریافت فکس، سرویس تبادل الکترونیکی مکاتبات ECE و حسابداری مالی با موفقیت به پایان رسید.

اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان مازندران بنا بر نیاز به استفاده از سیستم جامع اداری در واحدهای مختلف سازمانی اعم از اداری، مالی و منابع انسانی، تصمیم به خریداری مجموعه نرم‌افزار سازمانی گرفت و با بررسی ویژگی‌های مختلف نرم‌افزارهای سازمانی با توجه به مبتنی بر وب بودن مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه و همچنین استفاده از این مجموعه نرم‌افزاری از طرف سازمان مرکزی و ادارات زیرمجموعه کل کشور، اقدام به خرید نرم‌افزارهای یادشده نمود.

هم‌اکنون، این سیستم‌ها در ستاد مرکزی و مراکز شهرستان‌ها و به منظور استفاده 400 کاربر راه‌اندازی شده است. از منافع ایجادشده در این سازمان به واسطه راه‌اندازی نرم‌افزارهای یادشده، می‌توان به ارسال مکاتبات و ارسال و دریافت فکس بین ستاد و مراکز شهرستان‌ها از طریق سیستم مکاتبات دیدگاه و سهولت در پیگیری و جستجو گزارش‌گیری نامه‌ها و دسترسی به اسناد حسابداری و گزارشات موردنیاز به صورت متمرکز در سیستم اشاره کرد.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان مازندران در ابتدا تحت نظر وزارت کار و امور اجتماعی به ارائه آموزش‌های فنی و حرفه ای پرداخت. این اداره در حال حاضر زیر نظر سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور فعالیت می‌کند و از آنجا که توسعه روزافزون مرکز آموزشی، دسترسی کارآموزان را به آموزش‌های فنی و حرفه‌ای آسان تر کرده است، اما احساس نگرانی از افت کیفیت آموزش‌ها رویکرد این اداره کل را هم اکنون به سمت ارتقای کیفی آموزش‌ها و آموزش‌های منجر به اشتغال مورد نیاز بازار کار معطوف داشته است.

اطلاعات تکمیلی از طریق سایت به آدرس  https://www.mazandarantvto.ir/tvto دسترس است.

اشتراک گذاری :