نسخه ۵ نرم افزار مکاتبات دیدگاه همزمان با حضور کارشناس استقرار اتوماسیون اداری چارگون در بیمارستان کلیوی امیرالمومنین علی(ع) تبریز راه‌اندازی شد‌.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

به گزارش روابط عمومی چارگون‌، با تصمیم مدیریت بیمارستان کلیوی امیرالمومنین علی(ع) تبریز اتوماسیون نسل پنجم نرم‌افزار مکاتبات با هدف حذف کاغذ از ساختار اداری، مکانیزه کردن مکاتبات، پیگیری نامه‌ها و آرشیو و مدیریت اسناد در این مجموعه عملیاتی شد.
امیر حسن ‌زاده- کارشناس چارگون در فرآیند استقرار این نرم‌افزار که 6 روز ادامه داشت در کارگاهایی چگونگی بهره‌برداری از امکانات و ابزارهای نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه را به مسولین واحدهای مختلف اداری، مالی، داروخانه، آزمایشگاه و …  آموزش داد تا پس از آن،  بهره‌برداری از نرم‌افزار  به صورت عملیاتی آغاز  شود.
در این کارگاه‌ها مدیران ارشد بیمارستان که پیش از این، تجربه کاربری نسخه 4 نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه را در دانشگاه علوم پزشکی تبریز داشته‌اند، از امکانات نسخه 5 این نرم‌افزار استقبال کردند.
نسل جدید نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه علاوه بر حذف کاغذ از ساختار اداری و مکانیزه کردن مکاتباتت اداری، قابلیت‌هایی مانند استفاده هم‌زمان از بخش‌های مختلف منوی اداری (Multi-Window)، عدم نیاز به آپدیت office، امکانات تعامل و گفت‌و‌گو را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. علاوه بر این، افزایش قابلیت‌های کار با کیبورد و امکان ویرایش موجودیت‌های متنی بر میزان کارآمدی و پویایی نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه ۵ در ساختار‌های اداری، افزوده‌اند.
بنابراین گزارش،‌ ویژگی‌های منحصر به فرد نسل پنجم نرم‌افزار مکاتبات مجموعه دیدگاه، زمینه دسترسی آسان مدیران و سایر کارکنان به اطلاعات و انجام روزمره و بررسی و تحلیل فرآیندهای سازمان را فراهم‌ می‌کند. تغییر نیازهای کاربران و تمرکز بر سرعت، دقت و سهولت دسترسی، مهمترین دلایلی بود که موجب شد تا نسل جدیدی از نرم‌افزارهای مجموعه دیدگاه روانه بازار شوند.
در حال حاضر نیز مهاجرت از نسل ۴ به نسل ۵ دیدگاه با توجه به بهره‌برداری بیش از ۹۸ درصد سازمان‌های مشتری از نرم‌افزار مکاتبات درحوزه اتوماسیون اداری دیدگاه آغاز شده‌است و کم‌کم به سایر حوزه‌های نرم‌افزاری دیدگاه سرایت خواهد کرد.

اشتراک گذاری :