پرش به محتوای اصلی

گزارشی از بخش‌های جنبی ششمین گردهمایی سالانه مشتریان چارگون؛ از پاسداشت محیط زیست تا روپایی‌ زدن‌های یک فوتبالیست

ششمین گردهمایی سالانه مشتریان چارگون در حالی برگزار شد که مدیران و کارکنان شرکت تلاش کردند تا در بخش‌های جانبی این گردهمایی، نمایشی از تحقق شعار امسال با عنوان کیفیت زندگی سازمانی را در معرض دید عموم قرار دهند.

به گزارش روابط عمومی چارگون 18 دیماه امسال، سالن همایش‌های برج میلاد میزبان مدیران و کارشناسان بیش از ۱۳۰۰ سازمان مشتری شرکت چارگون بود که به دعوت این شرکت و برای آگاهی از محصولات جدید و همچنین ایجاد ارتباط وتعامل رو در رو با مدیران و کارکنان شرکت چارگون به این مرکز آمده بودند.
امسال در بخش اصلی ششمین گردهمایی سالانه چارگون ، مدیران و کارشناسان در سخنرانی‌های پی‌در پی و مرتبط با یکدیگر 10 دستاورد بزرگ چارگون در سال 95 شامل تولیدات جدید، افزایش امنیت، پایداری، یکپارچگی بین سیستم‌ها، توسعه و بهبود قابلیت‌ها و ویژگی‌های نرم‌افزارهای مختلف مجموعه دیدگاه را به مخاطبان ارائه کردند.
در زمان استراحت و پذیرایی این گردهمایی که مدت زمانی بیش از یک ساعت را شامل می‌شد، مدیران و کارکنان چارگون در حوزه‌های مختلف بستر و زمینه لازم برای ایجاد تعامل با مشتریان و گفت و شنود با ایشان و پاسخ گویی مناسب به سئوالات احتمالی آنها و درخواست‌هایشان را در دستور کار خود داشتند.

شرکت چارگون برای ایجاد بستر مناسب ارتباط سازمان‌های مشتری با کارشناسان راهکارهای مختلاف دیدگاه تدارک ویژه‌ای اندیشیده بود. در5 بخش از در تالار بیرونی مرکز همایش‌های برج میلاد، نمایشگرهای دیجیتالی تصاویر متنوعی از محصولات مختلف اتوماسیون ادری، مالی، منابع انسانی، مدیریت فرآیندها(BPMS)، لجستیک و دیدگاه همراه را به مدعوین نشان می‌داد. دموی بسیاری از محصولات به درخواست آنها بصورت آنلاین ارائه و در نهایت به سئوالات احتمالی هریک از آنها پاسخ داده می‌شد.
در غرفه راهکار اتوماسیون اداری دموی نرم‌افزارهای مکاتبات، دیدگاه5،‌ جلسات،‌ کارها، مدیریت اسناد،‌ فکس، پیامک،‌ ایمیل،‌ پیشخوان ارباب رجوع، سپاد، سینک سرور،‌ تبادل الکترونیکی مکاتباتECE،‌ لینک و پیامک ارائه شد.

کارشناسان چارگون درغرفه راهکار مدیریت منابع انسانی نیز ضمن دموی نرم‌افزارهای متنوع این حوزه شامل نرم‌افزار تشکیلات سازمانی،‌ پرسنلی، حضور و غیاب، حقوق و دستمزد، نظرسنجی،‌ آموزش،‌ ارزیابی عملکرد،‌ نظام پیشنهادات، وام و تسهیلات، مهمانسرا، بیمه مکمل،‌ خدمات رفاهی، بازنشستگی و مدیریت مزایا به سئوالات مخاطبان خود پاسخ دادند.
در غرفه راهکارهای مالی نیز نرم‌افزارهای حسابداری دولتی، خزانه‌داری، بودجه و اعتبارات،‌ قراردادها، حسابداری شرکتی،‌ دریافت و پرداخت، حسابداری تجمیعی و در راهکار لجستیک نرم‌افزارهای انبارداری، اموال و دارایی‌های ثابت، خرید و تدارکات،‌ تامین‌کنندگان، اموال دولتی و محصول جدید نرم‌افزار ‌املاک و مستغلات دمو شدند.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

راهکار مدیرت فرآیندها (BPMS) نیز به صورت کامل درباره ویژگی‌ها و مزیت‌های این نرم‌افزار از سوی کارشناسان چارگون توضیحاتی ارائه شد تا سازمان‌های مشتری بدانند با بهره‌گیری از این سیستم‌ می‌توانند کسب‌وکار سازمان خود را به طورسفارشی‌سازی شده راهبری کنند.
محصولات همراه مجموعه دیدگاه در غرفه‌ای دیگر برای مخاطبان بر روی موبایل‌ها و تبلت‌های همراه دمو می‌شد.

دیدگاه همراه چکیده‌ای از پیشخوان اتوماسیون اداری برای مدیران است که به عنوان نخستین محصول همراه به سازمان‌های مشتری ارائه شد و مورد استقبال فوق‌العاده آنها قرار گرفت. شرکت چارگون در راستای مسئولیت خود برای بهره‌‌برداری از فناوری‌ها و تکنولوژی‌های برتر برای تولید محصولات خود، اپلیکیشن‌های متنوع دیگر شامل مکاتبات، ‌پیشخوان همراه، دیدگاه همراه، پایشگر، جلسات و جمع‌دار همراه را به مشتریان خود عرضه کرد که در ششمین گردهمایی سالانه مشتریان مورد استقبال قرار گرفت.

در بخش دیگری از تالار بیرون مرکز همایش‌های برج میلاد، یک فوتبالیست با انجام حرکات نمایشی با توپ فوتبال، جلوه‌ای دیگر از مسئولیت‌پذیری اجتماعی و فرهنگی چارگون را به نمایش گذاشت.
استقبال سازمان‌های مشتری از برگزاری نخستین جام فوتسال چارگون که اردیبهشت‌ماه امسال با حضور 20 تیم در سالن تربیت بدنی دانشگاه شهید بهشتی برپا شد، زمینه برگزاری دومین جام را نیز فراهم کرد.
در ششمین گردهمایی سالانه مشتریان چارگون و دراین غرفه، فرم‌هایی به مدعوین داده می‌شد تا در صورت تمایل برای حضور در دور بعدی جام فوتسال چارگون اعلام آمادگی کنند.

ابتکار دیگری چارگون امسال سفارش تهیه ساک‌های دستی پارچه‌ای توسط توانیابان موسسه رعد برای ارائه به مشتریان بود تا ضمن حمایت از فعالیت‌های نیکوکارانه این موسسه، برای حفظ محیط زیست و تولید کمتر کاغذ و فرهنگسازی برای حذف کیسه‌های پلاستیکی قدمی عملی بردارد.

مطالب مرتبط

پنجره‌ای نو برای ارتباط با چارگون
پنجره‌ای نو برای ارتباط با چارگون

ایجاد بلاگ برای چارگون به معنی ایجاد روش نوین ارتباطی علاوه بر روشهای موجود قبلی است. با ایجاد این بلاگ ... ادامه مطلب »

«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا
«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا

مجموعه نرم‌افزاری «دیدگاه»، در دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا به عنوان نرم‌افزار برتر شناخته شد. در این جشنواره که در تاریخ 17 ... ادامه مطلب »

استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه
استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه

با راه‌اندازی سیستم اتوماسیون اداری شرکت چارگون در دانشگاه ارومیه، روابط‌عمومیِ این دانشگاه با درج این خبر، ورود این نرم‌افزار ... ادامه مطلب »

سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم
برگزاری سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم

شرکت چارگون با دعوت و همکاری دانشگاه سراسری قم، سمیناری تحت عنوان «مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار ... ادامه مطلب »

حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک
حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک

ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک، به همت دبیرخانه این همایش و مجله مدیریت ارتباطات در روز 31 اردیبهشت ماه در ... ادامه مطلب »

استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون
استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون

نخستین گردهمایی سالانه شرکت چارگون، با حضور نمایندگان سازمان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی، دانشگاه‌ها و اصحاب رسانه برگزار شد. این ... ادامه مطلب »

تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه
تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه

شرکت خدمات مشتریان چارگون، برای پاسخگویی سریع و متعهدانه به مشتریان مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه، در لحظه ثبت موارد پشتیبانی، با اختصاص و اعلام کد رهگیری، امکان ... ادامه مطلب »

«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات
«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات

با تاسیس بخش جدیدی تحت عنوان «صدای شما» در سایت رسمی شرکت چارگون، امکان ارسال مستقیم بازخوردها، نظرات، انتقادات و ... ادامه مطلب »

تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون
تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون

گروه خيريه شرکت چارگون، با اهداف خیر‌خواهانه و با محوریت یاری رساندن به افراد نیازمند، فعاليت خود را آغاز كرد. ... ادامه مطلب »

جستجوی مطالب بیشتر

هیچ دیدگاهی ارسال نشده‌است!

در بحث پیرامون این مطلب شرکت کنید!

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.