پرش به محتوای اصلی

ارائه قابلیت پایداری و تقسیم‌بار(ARR)؛تلاشی دیگر از چارگون برای پایداری بیشتر سرورها

تلاشی دیگر از چارگون برای پایداری بیشتر سرورها

متخصص فنی پشتیبانی چارگون از ارائه قابلیت ARR به مشتریان با هدف ایجاد پایداری بیشتر در مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه در حوزه سرورها خبر داد و گفت: این قابلیت برای تقسیم‌بار بین وب‌سرور‌ها، پایداری بیشتر کلیه حوزه‌های نرم‌افزاری دیدگاه و کاهش اختلال و یا قطعی در سازمان‌های مشتری فراهم و ارائه می‌شود.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

mehdi zarjoie

مهدی زرجوئی در گفت‌وگو با روابط عمومی چارگون، ویژگی‌های مهم این نرم‌افزار را تقسیم بار خودکار دانست و افزود: این قابلیت می‌تواند بین چند سرور، بطور اتوماتیک و براساس وزن‌دهی ما درخواست‌ها را تقسیم کند؛ یعنی وب‌سرورها می‌توانند از منابع متفاوتی بهره برده و ما امکان تعیین وزن باری که قرار است به آن‌ها تخصیص داده شود را تعیین کنیم و خود ماژول می‌تواند این بارها را تقسیم کند.
وی، قابلیت‌ مهم دیگرARR را بررسی دائمی سلامت وب‌سرورها عنوان کرد و گفت: در این بررسی‌ها اگر هر کدام از وب‌سرورها از سلامت درست و کاملی برخوردار نباشند، می‌تواند کارهایی که آن وب‌سرور انجام می‌دهد را برای درخواست‌های جدید قبول کرده و ارسال نکند و بار آن را بین وب‌سرورهای دیگر سالم تقسیم ‌کند.
به گفته وی، ARR تنظیم و پیاده سازی سهل‌تری دارد بطوریکه با فراهم‌ساز پیش‌نیازها می‌توان به آن سرور جدید اضافه و یا از آن کم کرد؛ ضمن اینکه به‌سرعت می‌شود این تنظیمات را حین کارکرد سیستم تغییر داد. وزن سرورها را عوض کرد یا حتی می‌شود سرورهای خاصی را برای منظور خاصی تعریف کرد.
متخصص فنی پشتیبانی چارگون اختصاص یک نشانی به مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه را از دیگر مزیت‌های این قابلیت برشمرد و گفت: با استفاده از این قابلیت، نشانی‌های مختلف سرورها از دید کاربران حذف شده که باعث می‌شود که همه وب سرورها مستقیما در دسترس کاربران نبوده و اگر یک سروری به یکباره دچار مشکل شود، مجموعه کاربرهایی که روی آن سرور کار می‌کردند نیازی به هدایت و تنظیمات دستی به یک سرور دیگر نباشند و در همان شرایط بتوانند به ادامه کار خود بدون از دست دادن اطلاعاتی بپردازند.
زرجوئی یادآور شد: با این قابلیت راهبران نرم‌افزار می‌توانند در لحظه به صورت برخط ببیند که چه میزان درخواست به هر کدام از وب‌سرورها در حال انتقال و پردازش است.
وی همچنین به ارائه این قابلیت پایداری و تقسیم بار (ARR) به چند سازمان مشتری چارگون خبر داد و گفت: این محصول تا کنون به شرکت پترو پارس، دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دانشگاه شهید بهشتی و دانشگاه علوم پزشکی تهران ارائه شده که خوشبختانه بسیار از آن خوشحال و راضی هستند.
متخصص فنی پشتیبانی چارگون اضافه کرد: شرکت پترو پارس از لحاظ نیاز مبرم و عملکرد و پایداری کاملی به این نرم‌افزار داشته و با بروز هرگونه اختلال یا قطعی و از بین رفتن اطلاعات، خسارتی بزرگ برای ان مجوعه به همراه داشت با استفاده از این قابلیت بسیار شرایط مطلوبی را برای کاربران خود فراهم کرده است. دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی هم با وجود استفاده بیش از 10 هزار کاربر از نظر وسعت و ارتباطات بین بیمارستان‌ها و مراکز آموزشی‌ و مکاتبات بین آنها، حساسیت ویژه‌ای نسبت به پایداری سرورهای خود دارد که خوشبختانه با فراهم‌سازی این قابلیت توانسته است به بخش عمده‌ای از این حساسیت‌ها پاسخ مثبت دهد.
زرجوئی با بیان اینکهARR محدود به یک حوزه خاص مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه نیست، افزود: این قابلیت می‌تواند برای تمام حوزه استفاده شده و پایداری بین وب‌سرورها را فراهم کند. چارگون توانسته‌ است مجموعه نرم‌افزارهای دیدگاه را با قابلیت ارائه شده از سوی IIS و مایکروسافت، سازگار کرده و آن را در اختیار مشتری‌هایمان قرار دهیم.
وی در پایان خاطر نشان کرد: معمولا سازمان‌های مشتری چارگون از مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه استفاده به عنوان قلب تپنده آن سازمان بهره می‌برند، طبیعی است که وقتی اختلالی در این مجموعه ایجاد شود، عملکرد کل سازمان متوقف می‌شود. چارگون برای پیشگیری از وقوع چنین حوادثی سعی می‌کند قابلیتی را ارائه کند که درصد بروز این اتفاق‌ها را کم‌تر کرده و پایداری سیستم‌ها را افزایش دهد.

مطالب مرتبط

پنجره‌ای نو برای ارتباط با چارگون
پنجره‌ای نو برای ارتباط با چارگون

ایجاد بلاگ برای چارگون به معنی ایجاد روش نوین ارتباطی علاوه بر روشهای موجود قبلی است. با ایجاد این بلاگ ... ادامه مطلب »

«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا
«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا

مجموعه نرم‌افزاری «دیدگاه»، در دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا به عنوان نرم‌افزار برتر شناخته شد. در این جشنواره که در تاریخ 17 ... ادامه مطلب »

استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه
استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه

با راه‌اندازی سیستم اتوماسیون اداری شرکت چارگون در دانشگاه ارومیه، روابط‌عمومیِ این دانشگاه با درج این خبر، ورود این نرم‌افزار ... ادامه مطلب »

سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم
برگزاری سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم

شرکت چارگون با دعوت و همکاری دانشگاه سراسری قم، سمیناری تحت عنوان «مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار ... ادامه مطلب »

حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک
حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک

ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک، به همت دبیرخانه این همایش و مجله مدیریت ارتباطات در روز 31 اردیبهشت ماه در ... ادامه مطلب »

استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون
استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون

نخستین گردهمایی سالانه شرکت چارگون، با حضور نمایندگان سازمان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی، دانشگاه‌ها و اصحاب رسانه برگزار شد. این ... ادامه مطلب »

تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه
تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه

شرکت خدمات مشتریان چارگون، برای پاسخگویی سریع و متعهدانه به مشتریان مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه، در لحظه ثبت موارد پشتیبانی، با اختصاص و اعلام کد رهگیری، امکان ... ادامه مطلب »

«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات
«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات

با تاسیس بخش جدیدی تحت عنوان «صدای شما» در سایت رسمی شرکت چارگون، امکان ارسال مستقیم بازخوردها، نظرات، انتقادات و ... ادامه مطلب »

تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون
تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون

گروه خيريه شرکت چارگون، با اهداف خیر‌خواهانه و با محوریت یاری رساندن به افراد نیازمند، فعاليت خود را آغاز كرد. ... ادامه مطلب »

جستجوی مطالب بیشتر

هیچ دیدگاهی ارسال نشده‌است!

در بحث پیرامون این مطلب شرکت کنید!

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.