با توسعه نرم‌افزار BPMS دیدگاه در موسسه آموزشی علوم و فنون کیش شش فرآیند سازمانی این مجموعه با استفاده از نرم‌افزار BPMS مکانیزه شد.

موسسه آموزشی علوم و فنون کیش وابسته به سازمان منطقه آزاد کیش است که با توجه به نیاز کشور، آموزش زبان‌های خارجی را در برنامه خود قرار داد و در حال حاضر با بیش از 120 شعبه در سراسر ایران، بزرگترین مرکز آموزش زبان‌های خارجی در کشور  به شمار می‌رود.
این گروه از فرآیندها، توسط کلیه پرسنل این مجموعه قابل استفاده است و با حوزه‌های منابع انسانی و پشتیبانی ارتباط دارند. مکانیزاسیون این فرآیند‌ها با استفاده از BPMS دیدگاه اجرا شده و تمام درخواست‌های مرتبط با حوزه منابع انسانی و پشتیبانی، پس از اخذ تاییدها و طی فرآیندهای از پیش تعریف شده، انجام می‌شوند.
لازم به ذکر است کلیه این فرآیندها پیش از استقرار نرم‌افزار BPMS به صورت دستی انجام می‌شد و فرم‌های مربوط به این فرآیندها نیز غیر ‌الکترونیکی (کاغذی) بوده‌اند.
با استفاده از امکانات BPMS دیدگاه پیگیری و رصد درخواست‌ها هم توسط کارکنان و هم توسط مدیران مجموعه و همچنین مالکین فرآیند میسر شده است. آنها می‌توانند به راحتی فعالیت هر فرآیند را کنترل و مدیریت کنند.
با مکانیزه شدن این فرآیندها و الکترونیکی شدن فرم‌‌ها، امکان گزارش‌گیری از اطلاعات و درخواست‌های حوزه‌ منابع انسانی و پشتیبانی کارکنان این موسسه برای مالکان فرآیند و مدیران مجموعه بوجود آمده است. این در حالی است که پیش از مکانیزه شدن فرآیندها انجام گزارش‌گیری به صورت سنتی کاملا زمان‌بر و بعضا غیر‌ممکن بوده‌اند.
پیاده‌سازی فرآیندها در این مجموعه علاوه بر این‌که به صرفه‌جویی اقلام مصرفی منجر می‌شود، بهره‌وری قابل توجهی برای پرسنل و مجموعه در پی داشته و اتلاف زمانی ناشی از فرآیند پیگیری درخواست‌ها از واحدهای مربوطه را به شدت کاهش داده است.

 

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

درخواست دموی نرم‌افزار ‌BPMS 

اشتراک گذاری :