شرکت چارگون با معرفی قابلیت‌های مجموعه نرم‌افزارهای دیدگاه در غرفه شماره 14 میزبان مدعوین نمایشگاه پنجمین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات خواهد بود.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.
حضور چارگون در نمایشگاه تخصصی پنجمین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات
حضور چارگون در نمایشگاه تخصصی پنجمین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات

میلاد پاکنژاد- کارشناس ارشد فروش با اعلام این خبر به روابط عمومی چارگون گفت: با هدف معرفی هرچه بیشتر محصولات نرم‌افزاری دیدگاه به مدیران کلیدی و تصمیم‌ساز سازمان‌های دولتی و خصوصی در پنجمین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات حضور می‌یابیم.
وی ادامه داد: بخش قابل توجهی از سازمان‌های مشتری چارگون در این همایش حضور دارند و ما تلاش داریم تا آخرین امکانات و دستاوردهای دیدگاه را به آنها اعلام کنیم.
وی همچنین بر جذب مشتریان جدید و آشناسازی آنها با سبد محصولات نرم‌افزاری دیدگاه اشاره کرد و افزود: معرفی قابلیت‌های یکپارچه نرم‌افزارهای دیدگاه در پوشش‌دهی نیازهای نرم‌افزاری سازمان‌ها از اولویت‌های چارگون برای حضور در نمایشگاه تخصصی پنجمین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات خواهد بود.
گفتنی است؛ پنجمین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات با شعار «حکمرانی داده‌ها» پنجم آذرماه در سالن همایش‌های بین‌المللی برج میلاد با همکاری نهاد ریاست جمهوری برگزار می‌شود.
معرفی و ارائه محصولات برگزیده در حوزه‌های گوناگون فناوری اطلاعات، حمایت از ایده‌های برتر و بومی فناوری اطلاعات در کشور و ارائه جدیدترین محصولات بومی فناوری اطلاعات در نمایشگاه ITMANC 2017 از اهداف برگزاری این نمایشگاه عنوان شده است.

اشتراک گذاری :