کلاس‌های آموزشی چارگون ویژه زمستان با حضور کار‌شناسان و مدیران IT بیش از ۳۰ سازمان خصوصی و دولتی برگزارشد.

حضور ۲۲۰ کار‌شناس و مدیر در کلاس‌های آموزشی چارگون

به گزارش روابط عمومی چارگون مهدی عامری – مدیر آموزش چارگون از برگزاری بخش نخست کلاس‌های آموزشی زمستان چارگون با حضور ۲۲۰ نفر خبر داد و گفت: این کلاس‌های آموزشی طی فراخوانی به مشتریان چارگون اعلام شده بود از سیزدهم تا سی‌ام دی‌ماه به مدت ۱۷ روز برگزار شد.

به گفته وی این کلاس‌های آموزشی در نرم‌افزارهای مختلف از حوزه‌های اتوماسیون اداری، منابع انسانی، لجستیک و مالی را پوشش داد.

مدیر آموزش چارگون یادآور شد: در این دوره، کلاس‌های آموزشی دیدگاه 5، BPMS و مغایرت‌گیری بانکی و قراردادها نیز برگزار شد.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

عامری خاطر نشان کرد: یکی از ویژگی‌های این دوره برگزاری آموزش امکانات جدید شامل آموزش قابلیت‌های جدید پیاده شده بر روی مجموعه نرم افزاری دیدگاه در نرم‌افزارهای مکاتبات، پرسنلی، حقوق و دستمزد و حضور و غیاب نیز است که طی آن به مرور امکانات تولید شده در یک سال اخیر پرداخته شده است.

وی همچنین با اشاره به برگزاری کلاس آموزشی نگهداری سرور در مرکز آموزش چارگون تاکید کرد: در پایان این دوره آموزشی به دانشجویان گواهی حضور اعطا شد و در سایر سرفصل‌های آموزشی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه فراگیران برای دریافت گواهینامه باید در آزمون مرکز چارگون شرکت کنند و پس از تایید گواهینامه دریافت کنند.

مدیر آموزش چارگون با اشاره به برنامه‌ریزی این شرکت برای برگزاری کلاس‌های زمستان در بهمن و اسفند نیز ادامه داد: در نظر داریم تا در کلاس‌های آموزشی پیش‌رو، دوره‌های بازآموزی و رفع اشکال به همراه یک دوره آموزش عمومی را برگزار کنیم.

IMG_8264IMG_8224IMG_8254

اشتراک گذاری :