دانشگاه اسلامی غنا با خرید لیسانس و ارائه خدمات نصب، آموزش و عملیاتی‌سازی نرم‌افزارهای حوزه اتوماسیون اداری در فهرست کاربران دیدگاه قرار گرفت.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

کاظم احمدی – معاون توسعه و پشتیبانی دانشگاه اسلامی غنا در گفت‌وگو با روابط عمومی چارگون از انتخاب نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه برای نصب در این دانشگاه خبر داد.
وی ادامه داد: به دلیل آشنایی کامل با مجموعه نرم‌افزارهای دیدگاه از طریق مجموعه جامعه المصطفی العالمیه، که از مشتریان قدیمی چارگون است و تجربه موفقی از کار با سیستم‌های چارگون دارد، اعتماد ما به دیدگاه، کار دشواری نبود.
وی تاکید کرد: با توجه به ضعف سایر نرم‌افزارها در پشتیبانی از زبان‌های خارجی، نبود رابط کاربری ساده که کاربر خارجی بتواند به راحتی با آن ارتباط برقرارکند، مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه را مناسب‌ترین ابزار برای پوشش این نیازها می‌دانیم.
معاون توسعه و پشتیبانی دانشگاه اسلامی غنا خاطر نشان کرد: امیدوارم با نصب نرم‌افزارهای مورد نیاز بتوانیم خدماتی سریع و با کیفیت به ذی‌نفعان و پرسنل ارائه دهیم و همچنین شاهد توسعه بهره‌وری در مجموعه خود باشیم.
به گفته وی، دانشگاه اسلامی غنا در حال حاضر تنها دانشگاه اسلامی با بیش از هزار دانشجو غرب آفریقاست که از سایر کشورهای همجوار غنا نیز دانشجو می پذیرد.
لازم به ذکر است که از سوی چارگون جناب آقای مهدی راد مدیریت این پروژه را بر عهده دارد.

اشتراک گذاری :