بهترین مقاله ارائه شده به چهارمین گردهمایی سالانه چارگون تقدیر می‌شود.

داوری مقالات ارائه شده به چارگون

بهترین مقاله ارائه شده به چهارمین گردهمایی سالانه چارگون تقدیر می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت چارگون به دنبال فراخوان ارائه مقاله به چهارمین گردهمایی سالانه شرکت که یکم آذرماه در هتل المپیک برگزار می‌شود مقالات ارسالی به دبیرخانه سمینار داوری و بهترین مقاله تقدیر می‌شود.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

شرکت چارگون با شعار« آگاهی بر لحظه » و با هدف به اشتراک گذاشتن تجربیاتی مختلف استفاده از سیستم‌های مکانیزه در سازمان‌ها و شرکت‌ها از کاربران نرم‌افزارهای دیدگاه درخواست کرد تا تجربیات خود را در قالب «مقاله» به چهارمین گردهمایی سالانه مشتریان این شرکت ارائه کنند. محورهای درنظر گرفته شده برای ارائه مقاله شامل نقش سیستم‌های اطلاعاتی مکانیزه در سازمان‌ها، امنیت اطلاعات، اهمیت و نقش کاربرد‌پذیری و کاربرپژوهی در راهکارهای نرم‌افزاری، توسعه کسب و کار در عصر موبایل، نظام اداری الکترونیک، ارتباط با مشتریان و مشاوره آموزش است.

گفتنی است عناوین مقالات برتر راه یافته به داوری پایانی چهارمین گردهمایی سالانه چارگون عبارتند از «مدیریت در سازمانهای مجازی، نقش اتوماسیون اداری- مالی در امنیت اطلاعات، کاربردپذیری نرم‌افزارهای مبتنی‌بر وب، نقش و شیوه‌های ارتباط در افزایش سطح رضایت مشتریان، فناوری اطلاعات و سیستم‌های هوشمند اصول تهیه  RFP  برای پروژه‌های فناوری اطلاعات»

 

اشتراک گذاری :