پرش به محتوای اصلی

کاربری نرم‌افزارهای سازمانی با پلتفرم دیدگاه همراه، متحول شده است

معاون بانک مهر ایران از دیدگاه همراه می_گوید

معاون اداره توسعه سرمایه انسانی بانک قرض الحسنه مهر ایران معتقد است: طراحی و تولید نسخه‌های موبایلی نرم‌افزارهای سازمانی در پلتفرم دیدگاه همراه، کاربری آسان، موثر و کارآمد نرم‌افزارهای دیدگاه را به همراه داشته است.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.
کاربری نرم_افزارهای سازمانی با پلتفرم دیدگاه همراه، متحول شده است
کاربری نرم_افزارهای سازمانی با پلتفرم دیدگاه همراه، متحول شده است

حامد کریمی در گفت‌و‌گو با روابط عمومی چارگون تاکید کرد: بانک قرض الحسنه مهر ایران پیش از انتخاب نرم‌افزارهای دیدگاه از مکانیزاسیون اداری در ساختار خود بهره‌مند بود؛ اما در بهره‌برداری از آن  با نواقصی مواجه بودیم که پاسخ‌گوی نیازهایمان نبود.
وی ادامه داد: 3 سال پیش با هدف مکانیزاسیون یکپارچه ساختار اداری و مدیریت منابع انسانی بانک مهر ایران، بررسی و تحقیقی وسیع درباره شرکت‌های تولیدکننده نرم‌افزارهای سازمانی صورت گرفت که در نهایت به همکاری ما با شرکت چارگون  منجر شد.
معاون اداره توسعه سرمایه انسانی بانک قرض الحسنه مهر ایران اضافه کرد: در حال حاضر نرم‌افزارهای جامع دیدگاه در حوزه‌های اتوماسیون اداری، مدیریت منابع انسانی، مدیریت مالی، لجستیک و مدیریت فرآیندها در مرکز و کلیه شعب بانک در حال  بهره‌برداری هستند.
کریمی، مهم‌ترین ارزش افزوده نرم‌افزارهای دیدگاه را امنیت و یکپارچگی انها دانست و گفت: سرعت بالا، بستر منعطف نرم‌افزارها و قابلیت پاسخ‌گویی به نیازهای اختصاصی سازمان‌های مشتری از جمله  ویژگی‌های مثبت نرم‌افزارهای دیدگله است.
وی محصولات دیدگاه همراه را ابزاری کارآمد و خلاقانه درخدمت مشتری دانست و گفت: وجود نسخه همراه از انواع نرم‌افزارهای سازمانی، کار مدیران و سایر کاربران را بسیار آسان  کرده است.
به گفته وی، اپلیکیشن‌های موبایلی در پلتفرم دیدگاه همراه، مفهوم جدیدی از کارکرد نرم‌افزارهای سازمانی را ارائه و کاربری این سیستم‌ها را متحول کرده‌اند.
معاون اداره توسعه سرمایه انسانی بانک قرض الحسنه مهر ایران، چارگون را شرکتی متعهد و خلاق در مشتری‌مداری دانست و گفت: برگزاری کلاس‌های تیپ‌شناسی شخصیت که تحت عنوان «هنر شناخت مردم » از سوی چارگون برنامه‌ریزی و اجرا می‌شوند، نمونه‌ای از همراهی‌های چارگون با مشتریانش است.
کریمی خاطرنشان کرد: اگر همه سازمان‌ها در زمینه مسئولیت اجتماعی، خدماتی را تعریف و آنها را به شیوه‌ای مبتکرانه به مجموعه‌ای مخاطبان خود ارائه کنند مطمئنا شاهد گشایش‌های زیادی در حوزه‌های اجتماعی و به ویژه تعاملی و ارتباطی در جامعه خواهیم بود.
لازم به ذکر است که   همکاری بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و چارگون 4000 کاربر این بانک را در فهرست سایر بهره‌برداران مجموعه دیدگاه قرار داده است.

مطالب مرتبط

پنجره‌ای نو برای ارتباط با چارگون
پنجره‌ای نو برای ارتباط با چارگون

ایجاد بلاگ برای چارگون به معنی ایجاد روش نوین ارتباطی علاوه بر روشهای موجود قبلی است. با ایجاد این بلاگ ... ادامه مطلب »

«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا
«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا

مجموعه نرم‌افزاری «دیدگاه»، در دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا به عنوان نرم‌افزار برتر شناخته شد. در این جشنواره که در تاریخ 17 ... ادامه مطلب »

استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه
استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه

با راه‌اندازی سیستم اتوماسیون اداری شرکت چارگون در دانشگاه ارومیه، روابط‌عمومیِ این دانشگاه با درج این خبر، ورود این نرم‌افزار ... ادامه مطلب »

سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم
برگزاری سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم

شرکت چارگون با دعوت و همکاری دانشگاه سراسری قم، سمیناری تحت عنوان «مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار ... ادامه مطلب »

حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک
حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک

ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک، به همت دبیرخانه این همایش و مجله مدیریت ارتباطات در روز 31 اردیبهشت ماه در ... ادامه مطلب »

استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون
استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون

نخستین گردهمایی سالانه شرکت چارگون، با حضور نمایندگان سازمان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی، دانشگاه‌ها و اصحاب رسانه برگزار شد. این ... ادامه مطلب »

تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه
تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه

شرکت خدمات مشتریان چارگون، برای پاسخگویی سریع و متعهدانه به مشتریان مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه، در لحظه ثبت موارد پشتیبانی، با اختصاص و اعلام کد رهگیری، امکان ... ادامه مطلب »

«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات
«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات

با تاسیس بخش جدیدی تحت عنوان «صدای شما» در سایت رسمی شرکت چارگون، امکان ارسال مستقیم بازخوردها، نظرات، انتقادات و ... ادامه مطلب »

تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون
تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون

گروه خيريه شرکت چارگون، با اهداف خیر‌خواهانه و با محوریت یاری رساندن به افراد نیازمند، فعاليت خود را آغاز كرد. ... ادامه مطلب »

جستجوی مطالب بیشتر

هیچ دیدگاهی ارسال نشده‌است!

در بحث پیرامون این مطلب شرکت کنید!

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.