رییس مدیران پروژه شرکت چارگون از ایجاد ارتباط آنلاین مجموعه نرم‌‌افزاری دیدگاه با نرم‌افزارSAP در پروژه شرکت پارس حیات خبر داد.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.
 مهسا اشرفی رییس گروه مدیران پروژه چارگون

مهسا اشرفی در گفت وگو با روابط عمومی چارگون تاکید کرد: گروه شرکت های حیات که یکی از 100 شرکت برتر صنعتی در ترکیه به شمار می‌آید، دارای تاسیسات متعددی در سطح بین‌المللی در کشور ترکیه و سایر کشورها می‌باشد و محصولات خود را به 72 کشور مختلف در پنج قاره صادر می‌کند. شرکت پارس حیات از این گروه در ایران مشغول به فعالیت است.
وی ادامه داد: با توجه به استفاده از نرم افزار جامع SAP در مجموعه شرکت های حیات مدیران شرکت پارس حیات در ایران برای مدیریت منابع انسانی مجموعه خود در جستجوی راه کاری بودند که از یکسو توان رعایت قوانین و مقررات بومی کشور ایران را داشته باشد و از سوی دیگر زمینه لازم برای تبادل اطلاعات، مدیریت منابع انسانی و ارتباط پیوسته با شرکت مادر خود در خارج از ایران را در تطابق آن با خروجی‌های مورد نظر شرکت اصلی فراهم نماید و نهایتا‌ پس از بررسی‌های بسیار زیاد، ‌مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه را برای برطرف کردن نیازهای خود انتخاب کردند.
رییس مدیران پروژه شرکت چارگون خاطرنشان کرد: توانمندی نرم‌افزارهای دیدگاه و پاسخ‌گویی به نیازهای بومی و ارتباطی شرکت پارس حیات موجب انتخاب نرم‌افزارهای پرسنلی و حقوق و دستمزد از سوی مدیران این مجموعه در ایران، شد‌.
اشرفی با اشاره به حساسیت‌های موجود در استقرار این نرم‌افزارها تاکید کرد: مهمترین این حساسیت‌ها درباره ارتباط بین دیدگاه و نرم‌افزار SAP بود که هلدینگ ترکیه‌ای از آن استفاده می‌کرد.
رییس گروه مدیران پروژه شرکت چارگون مهمترین ویژگی پروژه شرکت پارس حیات را سازگاری با استانداردها و قوانین ایران برای جمع‌آوری اطلاعات در سیستم متمرکزSAP دانست و گفت: این پروژه از جهت طراحی و اجرا یکی از پروژهای شاخص برای چارگون به شمار می‌رود.
امید شریفی مدیر پروژه تولید نرم‌افزارهای منابع انسانی شرکت چارگون نیز به عنوان مدیر فنی پروژه در باره این پروژه گفت: برای یافتن راهکار استقرار بهینه نرم‌افزارهای دیدگاه و SAP در شرکت پارس حیات‌،‌ کارگروهی فنی با حضور مدیران و کارشناسان دو شرکت تشکیل شد که این کارگروه با بررسی نیازهای ارتباطی موجود نهایتا راه کاری امن و آنلاین مبتنی بر وب سرویس ها را طراحی و پروتکل‌های مربوطه را تدوین نمودند و بر اساس آن وب سرویس‌هایی برای پیاده‌سازی این ارتباط طراحی و پیاده سازی شدند.
به گفته شریفی، ارتباط آنلاین نرم‌افزارهای دیدگاه و SAP موجب به روز بودن اطلاعات و دریافت خروجی‌های محاسباتی مورد نظر شرکت مادر و شرکتهای بیمه و مالیات در ایران خواهد شد.

اشتراک گذاری :