رئیس کمیته فوتسال استان تهران معتقد است: دومین دوره مسابقات جام فوتسال چارگون در فرهنگ‌سازی برای توسعه فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی در صنف فناوری اطلاعات و ارتباطات، الگوی خوبیست.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

کامبیز مهاجر در گفت‌گو با روابط عمومی چارگون خاطرنشان کرد: این مسابقات در پایان هفته به اوج حساسیت رقابت‌ها برای تعیین قهرمان خواهد رسید.
وی ادامه داد: برگزاری منظم و مناسب مسابقات از سوی دست‌اندرکاران چارگون نشان داد این شرکت با توجه به تجربه دوره اول، توان مدیریت این مسابقات را به خوبی دارد و کاستی‌های قبل را جبران کرده است.
رئیس کمیته فوتسال استان تهران بر ضرورت ترغیب سازمان‌های مشتری چارگون در مسابقات فوتسال شرکت تاکید کرد و گفت:‌ طبعا چارگون با برند و نام معتبرش باید برای برگزاری مسابقاتی با حضور تعداد بیشتری از تیم‌ها اقدام و زمینه آن را فراهم کند.
وی تصریح کرد: دومین دوره مسابقات فوتسال چارگون باحضور 15 تیم طرح‌ریزی و اجرا شد که انتظار می‌رود این تعداد در دور بعدی حداقل به 30 تیم افزایش پیدا کند.
مهاجر یادآور شد: روزهای پنج‌شنبه و جمعه 21 و 22 اردیبهشت‌ماه مسابقات یک‌چهارم نهایی دومین دوره جام فوتسال چارگون با حضور تماشاگران هر تیم برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری :