5 سازمان مشتری جدید با خرید لیسانس و ارائه خدمات نصب، آموزش و عملیاتی‌سازی نرم‌افزار مکاتبات5 دیدگاه از راهکار اتوماسیون اداری در فهرست مشتریان چارگون قرار گرفتند.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

به گزارش روابط عمومی چارگون، شرکت ماشین‌های الکتریکی جوین (جمکو) نرم‌افزار مکاتبات۵، سرویس‌های تبادل اطلاعات درون سازمانی sync، ارسال و دریافت فکس و اپلیکیشن مکاتبات دیدگاه همراه و شرکت بهاوند باراد، نرم‌افزارهای مکاتبات ۵ و سرویس ارسال و دریافت فکس و ایمیل و سرویس‌های ECE و Link را برای ایجاد تحول در ساختار اداری و مکاتباتی خود برنامه‌ریزی کرده‌اند.
مدیران شرکت کاسپین شیر کادوسو، شرکت تهران بوستن و توزیع داروهای دامی داروپخش نیز برای آغاز همکاری خود با چارگون نرم‌افزار مکاتبات 5 و سرویس ارسال و دریافت فکس را برای نصب و راه‌اندازی در ساختار متبوع خود برگزیدند.
ویژگی‌های منحصر به فرد نرم‌افزار مکاتبات ۵ مجموعه دیدگاه در کنار امکانات و قابلیت‌های متعدد، زمینه دسترسی آسان مدیران و سایر کارکنان به اطلاعات و انجام روزمره و بررسی و تحلیل فرآیندهای سازمان را فراهم‌ می‌کند.
از دیگر دستاوردهای مهم نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه در سازمان‌های مشتری می‌توان مکانیزه شدن فرآیندهای اداری و پاسخ‌گویی سریع به مخاطبین دانست؛ زیرا طراحی یکپارچه، پشتیبانی از عملیات و مستندات مختلف سازمانی شامل نامه‌های اداری این نرم‌افزار را به ابزاری قوی برای ایجاد تحول در ساختارهای اداری تبدیل کرده است.
علاوه بر حذف کاغذ از ساختار اداری و مکانیزه کردن مکاتبات، پیگیری نامه‌ها و آرشیو و مدیریت اسناد، قابلیت‌های جدید نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه مانند استفاده هم‌زمان از بخش‌های مختلف منوی اداری (Multi-Window)، عدم نیاز به آپدیت office، وجود امکانات تعاملی و گفت‌و‌گو chat وcollaboration ،Drag and drop افزایش قابلیت‌های کار با کیبورد و امکان ویرایش موجودیت‌های متنی بر میزان کارآمدی و پویایی نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه ۵ در ساختار‌های اداری، افزوده‌اند.

اشتراک گذاری :