رییس اداره داده‌کاوی و سیستم‌های ستادی بانک آینده، مهمترین ویژگی مجموعه نرم‌افزارهای دیدگاه را یکپارچگی دانست و گفت: قابلیت‌های این مجموعه، بسیاری از فرآیندهای سازمانی و اداری بانک آینده را مکانیزه کرده است.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

ayande
محمد حسین منوچهری در گفت‌وگو با روابط عمومی چارگون گفت: نرم‌افزارهای منابع انسانی دیدگاه از قابلیت‌های تکمیلی بسیاری برخوردار است که می‌توان آن را به عنوان ابزار اصلی بسیاری از ساختارهای سازمانی و اداری برگزید.
وی با اشاره به حذف کاغذ در ساختار اداری بانک آینده با نصب نرم‌افزارهای دیدگاه در این مجموعه خاطر نشان کرد: خوشبختانه با تجهیز ساختاری اداری واحدهای بانک به نرم‌افزارهای مختلف دیدگاه در حوزه اتوماسیون اداری و منابع انسانی، خرید کاغذ در بانک از سال گذشته تا کنون به طور کامل حذف شده است.
رییس اداره داده‌کاوی و سیستم‌های ستادی بانک آینده با اشاره به استقرار سیستم‌های مکاتبات،‌ حقوق ودستمزد، وام، بیمه و بهداشت، حضور و غیاب از مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه در این نهاد مالی، تاکید کرد: در حال حاضر بیش از 3 هزار و 500 کاربر در بانک آینده، کاربر سیستم‌های دیدگاه هستند.
به گفته وی، مجموعه نرم‌افزارهای منابع انسانی دیدگاه در بانک آینده موجب افزایش سرعت و دقت در انجام عملیات مرتبط با امور پرسنلی و محاسبات حقوق و دستمزد آنها شده است.
منوچهری، همچنین از خرید نرم‌افزار خرید و تدارکات از حوزه لجستیک دیدگاه خبرداد و افزود: با بهره‌گیری از محصولات دیدگاه تلاش داریم تا سیستمی یکپارچه را در واحدهای مختلف بانک آینده ایجاد کنیم.
وی در پایان خاطرنشان کرد:‌ تلاش برای بهبود و ارتقای سطح پشتیبانی از خدمات‌دهی به مشتریان باید در اولویت مجموعه چارگون قرار بگیرد.

اشتراک گذاری :