سومین دوره کارگاه‌ «هنر شناخت مردم» با هدف ارتقای توانمندی‌های فردی مدیران سازمان‌های مشتری چارگون در کسب و کارهای مختلف برگزار شد.

کارگاه‌ هنر شناخت مردم با موضوع تیپ‌شناسی شخصیت به روش (MBTI)
سارا دانه‌کار- کارشناس ارشد آموزش درباره برگزاری سومین دوره این کارگاه‌ها که 28دیماه برگزار شد به روابط عمومی چارگون گفت: در برنامه‌ریزی این کارگاه‌ها در تلاشیم با آموزش مهارت‌های فردی مدیران و کارشناسان سازمان‌ها، سطح کیفی کسب و کارهای ایرانی را ارتقا دهیم.
وی خاطرنشان کرد: در چارگون معتقدیم که بخش قابل توجهی از موفقیت ما در صنعت نرم‌افزار کشور، تحت تاثیر حمایت مدیران و کارشناسان سازمان‌های مشتری است. بنابراین هدف ما از برگزاری این کارگاه‌ها، رساندن مراتب قدردانی نسبت به سازمانهای مشتری است.
وی درباره چرایی انتخاب موضوع تیپ‌شناسی شخصیت به روش (MBTI) نیز توضیح داد: ارتباطات در زندگی روزمره ما نقش مهمی دارند و یقینا افراد با آگاهی بیشتر از ویژگی‌های فردی خود و شناخت دیگران، قادر خواهند بود تا ارتباطات موثرتری برقرار کنند و احساس رضایتمندی بیشتری از خود داشته باشند.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.
سومین دوره کارگاه‌ هنر شناخت مردم

وی ادامه داد: آقای جهانگیر پورصمیمی که به عنوان مدرس کارگاه‌های «هنرشناخت مردم» از سوی چارگون انتخاب شده‌‌اند از مدیران بسیار باتجربه و موفق در حوزه مدیریت منابع انسانی و جزو معدود افرادی در کشور هستند که مدرک بین‌المللی تدریس MBTI را دارند. استقبال خوب از دوره‌های قبل نشان داد که ایشان بهترین انتخاب برای ارائه این مهارت‌ها هستند.
کارشناس ارشد آموزش چارگون درباره بازتاب برگزاری کارگاه‌ها بین مشتریان نیز گفت: تاکنون 3 دوره از این کارگاه را برگزار کرده‌ایم و همانطور که انتظار می‌رفت با استقبال خوبی از جانب مدعوین این کارگاه مواجه شده‌ و درخواست‌های زیادی برای برگزاری این کارگاه‌ها در سطوح پیشرفته‌تر داشتیم.
بنابر گزارش روابط عمومی چارگون؛ استقبال خوبی که از کارگاه سوم صورت گرفت موید این مطلب است که چارگون در فراهم کردن بستری تعاملی و ارتباطی فارغ از زمینه کاری با سازمان‌های مشتری‌اش، موفق بوده است.
شرکت مهندسین مشاور عمران ایران، سازمان تامین اجتماعی، استانداری لرستان، شرکت افرانت، بیمه کارآفرین، شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ،‌ بانک توسعه صادرات ایران،‌ استانداری تهران و اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی از جمله سازمان‌ها و شرکت‌هایی بودند که مدیران و کارشناسان آنها به عنوان مدعوین این کارگاه، پنجشنبه 28 دی ماه در مرکز آموزش و مشاوره چارگون حضور یافتند.

اشتراک گذاری :