سومین همایش منطقه‌ای معرفی دیدگاه و گفتمان سازمانی چارگون در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی چارگون، در این همایش منطقه‌ای که جمعی از نمایندگان و کارشناسان فناوری اطلاعات سازمان‌های مختلف استان‌های اصفهان، قم، اراک، یزد و چهارمحال و بختیاری حضور خواهند یافت، مدیران چارگون از آخرین دستاوردهای دیدگاه سخن خواهند گفت.

%d8%af%db%8c%d8%af%da%af%d8%a7%d9%87-%da%af%d9%81%d8%aa%d9%85%d8%a7%d9%86-%d8%b3%d8%a7%d8%b2%d9%85%d8%a7%d9%86%db%8c

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

در این همایش نیز مدیران چارگون ضمن تبیین برنامه‌ها و دستاوردهای چارگون در یکسال گذشته از راهکار نوین مالی و لجستیک راهکار جامع منابع انسانی، رویکرد پیشگیرانه در پشتیبانی، مدیریت فرآیندها سخن خواهند گفت و نسل جدید اتوماسیون اداری دیدگاه با محوریت دو نرم‌افزار کارها و نرم‌افزار جلسات را معرفی خواهند کرد.
بنابراین گزارش، نخستین همایش منطقه‌ای چارگون با موضوع گفتمان سازمانی در دانشگاه شیراز و دومین همایش در سالن اجتماعات باقرالعلوم (ع) شهر مشهد برگزار شدند و مورد استقبال مدیران و کارشناسان فناوری اطلاعات و ارتباطات استان‌های فارس، بوشهر و کهکیلویه و بویراحمد، خراسان‌رضوی‌، خراسان‌شمالی، خراسان‌جنوبی و استان‌های سیستان و بلوچستان و گلستان قرار گرفتند.
گفتنی است؛ با گسترش سازمان‌های مشتری در استان‌های مختلف کشور، واحد آموزش چارگون از سال 94 برگزاری همایش‌های آموزشی استانی را آغاز کرد که هدف از آن‌ها را می‌توان توسعه همایش‌های آموزشی، ارتباط بهتر با کاربران و مشتریان مجموعه دیدگاه و نیز تعامل گسترده‌تر با دیگر سازمان‌ها و شرکت‌ها دانست.

اشتراک گذاری :