قرعه ‌کشی سومین دوره مسابقات جام فوتسال چارگون با تعیین 4 گروه شرکت‌کننده در حضور نمایندگان تیم‌های شرکت‌کننده و مدیران ارشد هیات فوتسال تهران برگزار شد.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.
فوتسال جام چارگون
فوتسال جام چارگون

به گزارش روابط عمومی چارگون در این مراسم که با حضور مسئولین کمیته فوتسال استان تهران برگزار شد 16 تیم شرکت‌کننده در مسابقات جام فوتسال چارگون به قید قرعه در 4 گروه تقسیم‌بندی شدند.
نخستین مسابقات در مرحله گروهی، ساعت 8 شب روز پنج‌شنبه 11 مردادماه با برگزاری مسابقه افتتاحیه در سالن تربیت بدنی دانشگاه شهید بهشتی، آغاز می‌شود. دیدار افتتاحیه این مسابقات را تیم‌ فوتسال چارگون و یکی از تیم‌های حاضر در مسابقات برپا خواهند کرد.
بنابراین گزارش سومین دوره مسابقات جام فوتسال چارگون با گرامی‌داشت یاد و خاطره مسافران ابدی پرواز تهران-یاسوج برگزار می‌شود.
به گفته محمد مهدی زارعی مسئول برگزاری این مسابقات،‌دیدارهای تیم‌های شرکت‌کننده از11مرداد تا 9 شهریور با برگزاری دیدارها در 2 روز پایانی هفته‌ها و در حضور تماشاگران برگزار می‌شود.
زارعی با اشاره به مشارکت و همراهی نمایندگانی از تیم‌های شرکت‌کننده در مراسم قرعه کشی تیم‌ها، افزود: مراسم قرعه‌کشی و گروه‌بندی تیم‌های شرکت‌کننده با حضور آقایان کامبیز مهاجر رییس کمیته فوتسال استان تهران به عنوان ناظر داوری و فرامرز شمس عضو این کمیته به عنوان ناظر تیم‌های شرکت‌کننده برگزار شد.
گفتنی است؛ دومین دوره مسابقات جام فوتسال چارگون با برگزاری مسابقه فینال بین دو تیم فوتسال نظام صنفی و یگانه سفره سلامت برگزارشد که در پایان نتیجه ۲ بر۱ به نفع تیم فوتسال یگانه سفره سلامت رقم خورد.

قرعه‌کشی سومین جام فوتسال چارگون
قرعه‌کشی سومین جام فوتسال چارگون

اشتراک گذاری :