مدیران پروژه شرکت چارگون در روزهای پایانی سال 95، پروژه‌های متعددی را در سازمان‌های مشتری با موفقیت عملیاتی کردند.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

به گزارش روابط عمومی چارگون، تیم فنی شرکت توانست عملیات راه‌اندازی و نصب نرم‌افزارهای مکاتبات 5 و دیدگاه همراه در شرکت مهندسین مشاور طرح و آفرینش و شرکت توسعه گردشگری کاروانسرای پارس و همچنین نرم‌افزارهای مکاتبات 5، ECE، ایمیل، جلسات 5، دیدگاه همراه را در شرکت اعتبارسنجی حافظ سامان ایرانیان با موفقیت به پایان برساند.
راه‌اندازی نرم‌افزارهای حضور و غیاب،حقوق و دستمزد، تشکیلات،حسابداری مالی، بودجه و اعتبارات، اموال در سازمان دامپزشکی کشور، نرم‌افزار مدیریت اسناد در اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران و همچنین استقرار نرم‌افزارهای پرسنلی، حضور وغیاب، حقوق و دستمزد در شرکت دوان کیش از جمله پروژه‌های خاتمه یافته در واحد استقرار چارگون هستند.
تیم استقرار چارگون همچنین نرم‌افزار بیمه مکمل در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، نرم‌افزار نظرسنجی در شرکت تامین سرمایه آرمان و نرم‌افزار اموال و دارائی‌های ثابت در شرکت سمت و سو توسعه ایرانیان را برای این مشتریان نصب و راه‌اندازی کرد.
استقرار نرم‌افزار انبار وحسابداری انبار در اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان و نصب نرم‌افزارهای انبار و اموال در موسسه فرهنگی و آموزشی ادب و دانش نیز 2 پروژه خاتمه یافته واحد فنی و استقرار نرم‌افزار چارگون در روزهای پایانی سال 95 بودند.
لازم به ذکر است که مدیریت این پروژه‌ها را آقایان علی قاسم‌پور، مهدی راد، مصطفی حصامی، مهدی راد و سرکار خانم‌ مهسا اشرفی برعهده داشته‌اند.

اشتراک گذاری :